فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی هرمزگان خبرداد

تجهیز یگان حفاظت بندرخمیر به قایق موتوری

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۸:۴۹
کد خبر: ۴۰۳۰۸۱
تجهیز یگان حفاظت بندرخمیر به قایق موتوری
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی هرمزگان گفت:یک فروند قایق موتوری جهت گشت زنی و حفاظت از عرصه های دریایی به تجهیزات یگان حفاظت منابع طبیعی بندرخمیر افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، سیف الله مسیبی گفت: ازآنجایی که رویشگاهها و ذخیره گاه های ارزشمند و منحصربفرد ما در بندرخمیر واقع شده است و حفاظت و صیانت از این ذخیره گاه ها و جنگلهای منحصربفرد حرادر منطقه بندرخمیر جزو وظایف ذاتی منابع طبیعی می باشد تجهیز یگان حفاظت به انواع ماشین آلات و تجهیزات جهت گشت زنی و حفاظت از عرصه های طبیعی از اولویتهای کاری است.

وی افزود: گشت زنی مداوم وحفاظت از تمامی عرصه های دریایی و طبیعی  جزو وظایف ذاتی ما بوده  و در راستای  صیانت بهتر از این جنگلها  اقدام به خرید یک فروند قایق موتوری نموده ایم و در سال گذشته  نیزدر حوزه های دیگرتعدادی ماشین الات جهت گشت زنی و حفاظت از عرصه های طبیعی به تجهیزات یگان حفاظت منابع طبیعی افزوده شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در پایان اظهارداشت: سامانه تلفنی 1504 بعنوان کد امداد جنگل و مرتع آماده شنیدن گزارشات مردمی در حوزه برداشت های غیر قانونی گیاهان دارویی،تخریب و تصرفات غیر قانونی، قطع درختان و آتش سوزی ها می باشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز