از ۲۵۸مدیر،معاون ومعلم برتر بندرعباس تجلیل شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۸:۱۰
کد خبر: ۴۰۳۱۶۶
از ۲۵۸مدیر،معاون ومعلم برتر بندرعباس تجلیل شد
با حضور مدیر کل آموزش وپرورش و جمعی ازمسئولین استانی و شهرستانی، از 258مدیر،معاون ومعلمان برتردبیرستان های دوره دوم آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ علی کرمپور مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان در جمع مدیران، معاونین ومعلمان برتر مقطع متوسطه دوم با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: این برنامه به واقع تکریم و تجلیل از معلمین به عنوان نماینده جامعه فرهنگیانی است که همواره در مسیر تعالی تربیتی جامعه گام بر می دارند.

وی افزود: سراسر دین مبین اسلام در اهمیت تعلیم وتعلم تاکید فراوان شده است لذا معلمان باید به این جایگاه و منزلتی که دارند واقف وآگاه باشند.

کرمپور با بیان اینکه معلمان از جایگاه والایی برخوردارند و در مقام عمل نیز شان و منزلت خویش را به منصه ی ظهور گذاشته اند، افزود:تجلیل ازمعلم، سپاس از انسانی است که با اخلاص، هدایتگری، پشتکارواستقامت هدف آفرینش را تأمین، و سلامت امانت هایی را که به دستش سپرده اند، تضمین می کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه آموزش وپرورش بیشترین حوزه نفوذ در جامعه را دارد،اضافه کرد: معلم ومدرسه را می توان  مهمترین ترجمان آموزش وپرورش برشمرد و با توسعه مدرسه و پویایی و بالندگی معلم است که می توان به توسعه و پیشرفت جامعه و کشور امیدوار بود.

محمد قویدل مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس نیزمعلمان را نماد گذشت، ایثاروفداکاری دانست واظهار کرد: معلمان جامعه با تمام سختی ها وکمبودهای موجود، باعشق، مهربانی، دلسوزی و احساس مسئولیت به تربیت نسل آینده مشغولند.

قویدل افزود: در ایم مراسم 51 مدیر و معاونین مدارس برتر و همچنین 207معلم دوره دوم متوسطه که توانسته اند میانگین نمرات درسی آنها در امتحانات کتبی نهایی دارای رشد باشند تقدیر می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز