رییس جدید اداره امورشاهد وایثارگران آموزش وپرورش هرمزگان معرفی شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۴:۳۷
کد خبر: ۴۱۰۴۳۶
رییس جدید اداره امورشاهد وایثارگران آموزش وپرورش هرمزگان معرفی شد
با حکم مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان؛ مهدیه دهقانی، ازفرزندان شهدای دفاع مقدس،به سمت رییس جدید اداره امورشاهد و ایثارگران آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان درآیین معارفه و تکریم رییس اداره امورشاهد و ایثارگران آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه رسالت شهدا برگرفته از اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است،اظهارکرد: برای این بتوانیم پاسدارخون شهدا باشیم باید درعمل رسالت شهدا را مبنای کارقراردهیم و رهرو شایسته ای برای آنان باشیم.

علی کرمپورافزود: در امتداد پاسداشت حرمت خون شهدا رسالت مهم دیگری نیز برعهده جامعه اسلامی است که آنهم خدمت بی منت به خانواده معظم شهدا است.

 به گفته وی: آنچه برهمه مال یک وظیفه و رسالت است اینکه اهتمام لازم را درتکریم و حمایت ازخانواده شهدا داشته باشیم چرا که این عزیزان امانتی شهدای عزیزی هستند که با خون خود سعادت و رفاه و عزت امروز را برای همه ما رقم زدند.

 مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: آموزش و پرورش هرمزگان با تدوین برنامه های راهبردی، توجه خاصی به امورتحصیلی فرزندان شاهد دارد که این مهم با همکاری اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان درقالب 12آموزشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی راهبری می شود.

کرمپوربا تقدیرازخدمات فاطمه مخلصی رییس پیشین اداره امورشاهد وایثارگران آموزش و پرورش استان، مهدیه دهقانی، فرزند شهید محمد دهقانی، را به سمت رییس جدید این اداره معرفی کرد.

مهدیه دهقانی، رییس جدید اداره امورشاهد وایثارگران آموزش وپرورش هرمزگان، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی ومدرس دانشگاه که تا پیش ازفعالیت درآموزش و پرورش به عنوان مددکاراجتماعی بنیاد شهید و شرکت گاز استان خدمت می کرد،در این آیین با بیان اینکه برنامه محوری اساس فعالیت دراین مجموعه است، اظهارکرد: ارتقاء شاخص های تحصیلی، رفع مشکلات مدارس شاهد و توجه به فعالیت های فوق برنامه مدارس شاهد، ازاهم برنامه های کاری در سال جاری ،با رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز