مشکل کمبود آب ۱۳ روستای شهرستان سیریک رفع شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۱:۵۴
کد خبر: ۴۱۴۷۷۵
مشکل کمبود آب ۱۳ روستای شهرستان سیریک رفع شد
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از تعویض لوله و و تجهیزات ۵ حلقه چاه شهرستان سیریک و رفع مشکل کمبود آب ۱۳ روستا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد شاکری در این زمینه بیان کرد: با تعویض لوله های درون چاهی فولادی به لوله های upvc و تعویض اتصالات و تجهیزات ۵ حلقه چاه از دو مجتمع سرارو و مجتمع سرزه در شهرستان سیریک مشکلات کمبود آب ناشی از پرت آب این لوله ها مرتفع شد.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای تعویض این لوله ها بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال بوده که جمعیت ۴۷۰۳  نفری این روستا را تحت پوشش قرار میدهد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان تصریح کرد:تمامی  ۷۴ روستای شهرستان سیریک  تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان هستند و از طریق سه مجتمع راونگ سیریک مجتمع سرزه و مجتمع سرارو تامین آب می شوند.

شاکری در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به بحران خشکسالی و کمبود آب در این مجتمع ها مشترکین باید با رعایت و اصلاح الگوی مصرف آب در صورت مشاهده هر گونه نشتی در شبکه توضیع و خطوط انتقال موضوع را به امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان منعکس تا از پرت آب جلوگیری بعمل آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز