حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان در چهارمین نشست شورای اداری استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۳:۵۹
کد خبر: ۴۱۵۵۹۴
حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان در چهارمین نشست شورای اداری استان هرمزگان
چهارمین نشست شورای اداری استان هرمزگان در سال 95 با ریاست استاندار هرمزگان جاسم جادری در سالن اجتماعات فرمانداری بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، چهارمین نشست شورای اداری استان هرمزگان در سال 95 با ریاست استاندار هرمزگان جاسم جادری وبا حضور مدیران و روسای دستگاهای اجرایی استان هرمزگان ( از جمله :  مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان )در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بندرعباس برگزار شد .

در این مراسم مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال بینانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) درادامه فرارسیدن هفته محیط زیست را تبریک گفت و به تشریح شعار امسال هفته محیط زیست (به سوی طبیعت برای زندگی ) وبرنامه های این اداره کل پرداخت . وی درادامه به  ارائه عملکرد وفعالیت های این اداره کل  پرداخت.

در ادامه این نشست جاسم جادری استاندار هرمزگان با تسلیت ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عظمت امام راحل عظیم الشان اشاره کرد و بیان داشت: امام راحل زندگی و دنیا و فرزندان خود را وقف مردم و دین اسلام کرد و ما مدیون امام هستیم و هرچه در نظام جمهوری اسلامی داریم به برکت امام راحل است که در مقابل تمامی قدرت های استکباری ایستاد و نظام جمهوری اسلامی را برپا کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی به خدا باور داشت و حضور خدا را در تمام مراحل زندگی خود حس می کرد و حتی یک ذره ترس و نگرانی به خود راه نداد و همچنین مردم باور بود و به قدرت مردم اعتقاد داشت و همچنین امام خودش را باور داشت که این خصوصیات انسانی متعبد و مومن و معتقد به هدف است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امام راحل در زمینه های مختلف از جمله فقه، عرفان و اخلاق و سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد و بیان خطابه متخصص بود، تصریح کرد: امام قدرت مرجعیت داشت و توانست با سابقه خودباوری و سازندگی که در خود ایجاد کرد، کارهای بزرگی انجام دهد

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در ادامه با اشاره به هفته محیط زیست، گفت: انسان موثرترین نقش را در محیط زیست بر عهده دارد و روی کره زمین 30 میلیون گونه زندگی می کنند اما نقش مخرب انسان در محیط زیست بسیار زیاد است و این در حالی است که انسان بدون محیط زیست نمی تواند دوام بیاورد و نیاز است ضوابط زیست محیطی را رعایت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز