مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر مطرح کرد:

بیش از هزار دانش‌آموز پایه اول در انتظار ورود به مدرسه

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۴:۴۷
کد خبر: ۴۱۵۶۹۰
بیش از هزار دانش‌آموز پایه اول در انتظار ورود به مدرسه
مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر در نشست شورای معاونین خبر از آغاز ثبت‌نام دانش آموزان در آموزشگاه‌های این شهرستان داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 1300 دانش‌آموز کلاس اولی وارد مدارس شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان بندر خمیر، ناصر عسکری زاده بابیان این مطلب افزود: بر اساس دستورالعمل‌های دریافتی پیش ثبت‌نام در مدارس شاهد از طریق سامانه سجا و از ابتدای خرداد تا 15 خرداد صورت گرفته است.

عسکری زاده خاطرنشان ساخت: علاوه بر مدارس شاهد بیش از 80 دبستان در این شهرستان کار ثبت‌نام دانش آموزان کلاس اول را به عهده دارند که این فرآیند تا شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر داشتن پرونده سلامت را یکی از شرایط لازم برای ثبت‌نام دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت: این پرونده برای شناسایی و تشخیص موارد جسمانی، بهداشتی و سنجش آمادگی دانش آموزان است.

وی همچنین خبر از آغاز به کار دو پایگاه سنجش نوآموزان در این شهرستان داد و تصریح نمود: این دو پایگاه در تیرماه فعالیت خود را شروع خواهند کرد و دانش آموزان با انجام معاینات اولیه شرایط لازم را برای ورود به مدارس عادی دریافت می‌کنند.

عسکری زاده با تأکید بر اینکه به‌ جز مدارس خاص دریافت هرگونه وجه نقد یا شهریه در دیگر مدارس خلاف بخشنامه ها است بیان داشت: تیمی متشکل از کارشناسان اداری بر روند ثبت‌نام در مدارس نظارت خواهند داشت و با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول پروژه مهر یک حرکت مهم و اساسی برای آماده‌سازی مدارس در سال تحصیلی پیش رو است و کارشناسان و مسئولان مربوطه در قالب کمیته‌های تعریف‌شده شرایط لازم را برای بازگشایی مدرسه‌ها فراهم می‌سازند.

در این نشست دستورالعمل ثبت‌نام، ساماندهی نیروی انسانی و گزارش امتحانات نوبت دوم موردبررسی و تجزیه ‌وتحلیل قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز