آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس:

دانش‌آموز بندرعباسی نفر اول المپیاد نانو کشور شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۶:۴۳
کد خبر: ۴۱۶۸۴۴
دانش‌آموز بندرعباسی نفر اول المپیاد نانو کشور شد
دانش‌آموز بندرعباسی مدرسه شهید حقانی آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس توانست جایگاه نخست المپیاد نانو کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عارف بهمنی شاه عوضی دانش‌آموز سال چهارم رشته ریاضی مدرسه شهید حقانی آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس در المپیاد نانو کشور جایگاه نخست را از آن خود کرد.

محمد قویدل مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس با اشاره به برگزاری المپیاد نانو در 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری گفت: دانش‌آموز ناحیه یک بندرعباس در حالی به این مقام دست پیدا کرد که بیش از یک هزار و 500 دانش‌آموز از هرمزگان و همچنین بیش از 30 هزار دانش‌آموز در سراسر کشور در این المپیاد حضور داشتند.

وی بابیان اینکه المپیاد نانو در دو مرحله کتبی و عملی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: 34 دانش‌آموز برتر این مرحله که دانش‌آموز بندرعباسی نفر اول آن‌ها هست باید در شهریورماه و در استان تهران برای به دست آوردن مدال باهم به رقابت بپردازند.

قویدل اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته قریب به 300 دانش‌آموز متوسطه دوره اول و دوم این ناحیه در 48 درس گروهی نانو که به همت پژوهش سرای دانش‌آموزی شهید اصغر قاسمی برگزار شد، مشارکت داشتند که به گفته وی هدف از این سمینارها آشنایی و ترغیب دانش‌آموزان برای جذب در رشته‌های نانو، افزایش مشارکت بیشتر در المپیاد نانو و ترغیب دانش‌آموزان برای انتخاب رشته‌های دانشگاهی بوده است.

این مسئول اظهار داشت: مجهزترین آزمایشگاه نانو هرمزگان در آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس قرار دارد که در تابستان سال جاری برای طرح اوقات فراغت آمادگی میزبانی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته نانو را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز