معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب:

دستاوردهای دولت تدبیر و امید غیر قابل انکار است

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۷:۵۳:۲۹
کد خبر: ۴۱۸۱۴۴
دستاوردهای دولت تدبیر و امید غیر قابل انکار است
ابوذر مهدی نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهرستان و بخش و شهرهای میناب با تشریح دستاوردهای دولت گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید غیر قابل انکار است و اکنون شاهد سیاه نمایی دستاوردهای دولت توسط عده ای از افراد هستیم

به گزارش خبرگزاری برنا در میناب، در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی با بیان اینکه : در نظام جمهوری اسلامی ایران با تشکیل شوراها زمینه نزدیکی بین مردم و مسولین  را فراهم آورد و این دستاوردی بزرگ برای داشتن جامعه ای مدنی و دینی است.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه خاطر نشان ساخت : بخش های مختلف شهرستان میناب دارای توانمندیهای بسیاری در حوزه های مختلف می باشد که تمام برنامه ریزی های کلان برای شهرستان در راستای بهره برداری از این ظرفیت ها می باشدو در این راه نیازمند مشارکت و همیاری معتمدین مردم یعنی اعضای شوراهای اسلامی می باشد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به اولویت های اجرای  و عمرانی شهرستان عنوان داشت: علیرغم ظرفیت ها و توانمندیهای شهرستان محدودیت های نیز وجود دارد که حل مشکل و محدویت حوزه آب شرب و راه شهرستان در دستور کار می باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز انتخاب دولت تدبیر و امید توسط مردم در سال 92 گفت: انتخاب گفتمان تدبیر و امید توسط مردم نشان از گزینه و نگاه برتر بود که راهنما این گفتمان دکتر روحانی بودند که شاهد دستاوردهای خوبی در طی سه سال گذشته در حوزه های مختلف بودیم که گاها در طی 37 سال از انتقلاب بی سابقه بود.

نخعی ، دستاورد بزرگ کاهش تورم از 40 درصد به 11 درصد و ایجاد رشد اقتصادی  از منفی به مثبت اقتصاد کشور که با رکود روبرو بود و در بدترین شرایط قرار داشت در طی سه سال اقتصاد کشور به ارامش رسید و اکنون شاهد انجام سرمایه گذاری و اغاز روند رو به رشد اقتصاد و حضور هیات های عالی اقتصادی از کشور های مختلف هستیم.

معاون استاندار هرمزگان  توافق هسته ای و به نتیجه رسیدن برجام را بزرگترین دستاورد دولت بود که در این موضوع شاهد حمایت ویژه مقام معظم رهبری از دولت و تیم مذاکرات بود یم و راهنمایی های را نیز داشتند که اکنون این دستاورد برای مردم ملموس است که متاسفانه گروه های از روی غرض ورزی سعی در نادیده گرفتن و تخریب این دستاورد هستند.

فرماندار ویژه میناب اظهار داشت: بازگشت اخلاق به جامعه سیاسی اولین دستاورد دولت تدبیر و امید در دورانی بود که کمتر به آن توجه می شد شاهد ایجاد فضایی توام با ارامش در فضای سیاسی کشور هستیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در طی ماه های اخیر انتقاد ها برخی از گروه ها و افراد مغرض با مردم و دولت  بسوی تخریب  است که در سطح استان نیز شاهد این بد اخلاقی ها متوجه استاندار محترم توسط برخی از شکست خوردگان سیاسی هستیم.

معاون استاندار هرمزگان،  شوراهای اسلامی را نمایندگان مردم دانست که بایستی دستاوردهای دولت منتخب انها را به اطلاعشان برسانند و زمینه تخریب و سیاه نمایی و از بین بردن امید مردم را ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز