رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

استفاده از توان شرکت های دانش بنیان یکی از مولفه های تحقق اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۹:۲۵
کد خبر: ۴۲۲۳۴۲
استفاده از توان شرکت های دانش بنیان یکی از مولفه های تحقق اقتصاد مقاومتی است
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان استفاده از توان شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی از مولفه های تحقق اقتصاد دانش بنیان نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی فتی در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی افزود: اولین اقدام در این راستا تدوین یک برنامه جامع و کاربردی است که می طلبد استان هرمزگان در این زمینه گام بر دارد.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در عین حال افزود: پارک علم و فناوری هرمزگان در این زمینه برنامه ریزی و هدف گذاری برای نقش آفرینی در اقتصاد نیز مشخص کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هرمزگان توانایی عرض اندام در زمینه اقتصاد دانش بنیان را دارد، خاطرنشان کرد، بیشتر افرادی که از طریق پارک علم و فناوری ایده های خود را برای تجاری سازی مطرح کرده اند جوان هستند و می توانیم بگوئیم که جوانان هرمزگانی به دنبال این هستند که اقتصاد دانش بنیان در این استان را به دست گرفته و چرخ آن را به حرکت در آورند.

فتی به موانع پیش روی توسعه این شرکت ها نیز اشاره کرد و افزود: یکی از چالش های اساسی شرکت های دانش بنیان بازار آنهاست که نیازمند توجه به این مهم هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان ادامه داد، دولتی ها می توانند با خرید محصولات دانش بنیان زمینه را برای تقویت آنها را فراهم کنند.

وی همچنین به دغدغه احتمالی در کیفیت محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان گفت: شرکت های دانش بنیان هرمزگان این آمادگی دارند که استانداردهای مدنظر خریداران را مدنظر قرار دهند کما اینکه ظرفیت های این شرکت ها و محصولات تولیدی گواه بر کیفیت کار آنهاست.

در این نشست همچنین جلوه سهرابی پور مدیرعامل شرکت زیست دریاپروان آناهیتا از فناوران مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در زمینه تولید جلبک های آگاروفیتی پرداخت که مقرر شد جلسه ای به منظور مرتفع شدن مشکلات سر راه آن در استانداری برگزار و زمینه برای رشد و توسعه این شرکت فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز