حضور پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان در روز جهانی قدس

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۷:۴۳:۵۷
کد خبر: ۴۲۵۸۴۲
حضور پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان در روز جهانی قدس
پرسنل حفاظت محیط زیست هرمزگان همچون سال های گذشته هم پای سایر شهروندان هرمزگانی درراهپیمائی روزجهانی قدس شرکت کردند

  به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ،روز جهانی قدس یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی نمادین ، با شکوه و گسترده ، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند.

روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم نامشروع اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با ایده های استکباری می‌باشد. براستی که این روز فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام وحکومت اسلامی است که بنیانگذار این شجره کبیر نشات گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است .

دراولین ساعات از این حماسه باشکوه مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان و سایرپرسنل این اداره کل در محل برگزاری راهپیمائی روز جهانی قدس در شهرستان  بندرعباس   حضور یافتند. این مراسم  از جلوی  مسجد ابوالفضل شهرستان بندرعباس  به طرف گلزار شهدای این شهرستان آغاز گردید .

در این راهپیمایی پرسنل حفاظت محیط زیست هرمزگان بار دیگربا تجدید عهد ومیثاق حود  باشهدا ازجمله شهدای اخیر محیط زیست هرمزگان (آقایان پرویز دهقانی و محمد دهقانی ) که تا آخرین قطره خون خود از مظلوم مردم فلسطین و اعتقادات خود دفاع خواهند کرد وهیچ گاه دست از یاری مظلوم برنخواهند داشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز