معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

میزبانی شایسته آموزش و پرورش ناحیه یک در مسابقات ورزشی استان قابل تقدیر است

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۰:۱۷
کد خبر: ۴۲۵۹۴۴
میزبانی شایسته آموزش و پرورش ناحیه یک در مسابقات ورزشی استان قابل تقدیر است
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از میزبانی تیم منسجم آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در مسابقات ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان استان تقدیر کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ علیرضا باقری از همکاری و مساعدت بی نظیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در امر برگزاری و میزبانی 20 دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان استان در سال تحصیلی 95 – 94 با اهدا لوح و هدایایی تقدیر کرد. که در متن لوح آمده است:

یقینا رشد و بالندگی امروز ورزش مرهون تلاش بی دریغ افراد خدوم و دلسوزی چون شما می باشد که با حضور موثر خویش همواره در جهت تعالی و ارتقاء در این راه قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ برای خویش می دانند.

بدینوسیله برخود لازم می دانم به پاس توجهات و همکاری های موثر جنابعالی در امر برگزاری مسابقات دانش آموزی مرحله استانی در سال تحصیلی 95 – 94 (سی و چهارمین دوره پسران و بیست و هشتمین دوره دختران ) از زحمات ارزشمند شما تقدیر و تشکر نمایم .

امید است با توکل بر ذات اقدس الهی ، تحت عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری مدظله العالی موفق و منصور باشید .

گفتنی است این مراسم با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در دفتر کار مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک از زحمات و تلاش های، مدیر، معاونین پرورشی و تربیت بدنی و مالی و توسعه مدیریت، کارشناسان تربیت بدنی، خدمات، روابط عمومی ایم ناحیه آموزشی تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز