در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد:

۱۱ پروژه حوزه فنی و اجرایی راه و شهرسازی هرمزگان آماده واگذاری به بخش خصوصی

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۸:۴۱:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۱۱۰
۱۱ پروژه حوزه فنی و اجرایی راه و شهرسازی هرمزگان آماده واگذاری به بخش خصوصی
مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان برنامه های این حوزه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهندس روح الله محسن زاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی بر اساس بند یک اصل 110 قانون اساسی کشور گفت: بر همین اساس حوزه مدیریت فنی و اجرایی راه و شهرسازی برنامه هایی را برای تحقق این مهم در دست اجرا دارد.
وی در این زمینه افزود: در راستای انضباط مالی در بخش عمومی پروژه های مصوب تملک دارائی و برای هر شهرستان به تفکیک بر اساس پیشرفت فیزیکی و نیاز شهرستان اولویت بندی شده است و برای اتمام پروژه ها و تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت بهره برداری و استفاده مردم برنامه ریزی شده است .
مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همچنین خاطرنشان کرد، در راستای ملی و مردمی کردن اقتصاد ، طرح تکمیل و اجرای پروژه ها با استفاده از ظرفیت های مشارکت بخش دولتی و خصوصی متناسب با نوع کاربری و پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار گرفته است و از توان تمامی علاقه مندان در این بخش استفاده خواهد شد .
راه اندازی تیم علمی، پژوهشی و تخصصی حوزه فنی و اجرائی در استان هرمزگان با هدف انجام پژوهش های کاربردی برای بهره گیری بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، کاهش هزینه ها، ارتقاء کیفی فعالیت ها و ... از دیگر اقدامات شاخص حوزه مدیریت فنی و اجرایی است که وی به آن اشاره کرد.
محسن زاده با اشاره به ضرورت مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های مهم استانی گفت: این مدیریت با مطالعات صورت گرفته و هدف گذاری های کارشناسانه آمادگی لازم در جذب مشارکت بخش غیردولتی را دارد و از هرگونه مشارکت و سرمایه گذاری در قالب B.O.T   ، B.O.L.T ، B.L.T و B.O.O استقبال می کند.
وی همچنین پروژه های قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان را 11 مورد برشمرد که مهمترین آنها مجتمع فرهنگی و هنری سینما انقلاب، کتابخانه مرکزی استان و سالن تیراندازی در بندرعباس ، استخر سرپوشیده بندرلنگه و مجتمع فرهنگی و ورزشی بانوان بندرلنگه و میناب می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز