نشست مشترک مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان با مدیرکل پست استان

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۲۸۸۳۸
دکتر عسکری زاده مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان طی نشستی با جناب آفای ترابی زاده مدیرکل پست استان در محل دفتر مدیریت اداره کل ثبت احوال دیدن نمود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،دکترعسکری زاده مدیرکل ثبت احوال استان طی نشستی در محل دفتر مدیریت این اداره کل با جناب آقای ترابی زاده مدیرکل پست استان ملاقات نمود.

در این دیدار مدیرکل ثبت احوال استان با اشاره به اینکه آمار ثبت احوال یک نقشه راهگشا برای تمام تشکیلات دولتی است، اظهار داشت: همکاری و استفاده از خدمات همه دستگاه‌های مرتبط با اداره ثبت احوال به نحوی که بتوان از همه ظرفیت‌ها و امکانات آنها در ارائه خدمات و پوشش ثبت به‌ موقع وقایع حیاتی اقدام شود، امری ضروری است.

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان طی این نشست ضمن اشاره به اهم برنامه های راهبردی اداره کل ثبت احوال استان در سال جاری و جایگاه و نقش ثبت احوال در روند برنامه ریزی های کشور ، خواستار مساعدت و ایجاد تعامل بیشتر در جهت پیشبرد اهداف سازمان، در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریف استان شدند.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان همچنین ضمن تقدیر از عملکرد دفاتر پستی استان پیرامون ارائه خدمات کارت هوشمند ملی و رعایت ضوابط و قوانین موجود افزود: برگزاری این نشست‌ها سبب می‌شود مشکلات جزئی که بیشتر در باب امور فنی است به مرور زمان رفع و استان بیش از پیش برای مرحله اعلام فراخوان کارت هوشمند ملی آماده شود.

ترابی‌زاده مدیر کل پست هرمزگان نیز در ادامه ضمن بیان توضیحاتی در پیرامون نحوه خدمات، سخنانی پیرامون نووع فعالیت کاربران و باجه‌های مربوطه به کارت هوشمند ملی در دفاتر پستی ارائه داد و تصریح کرد: برخی از مسائل و موارد فنی مورد نظر ثبت احوال که طی نظارت‌هایی از دفاتر پستی احصا شده است، در اسرع وقت رفع و رجوع و تدابیر لازم در این باب با هدف جلوگیری از بروز خطاهای فنی اندیشیده می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: مجموعه پست استان در راستای اجرای تفاهم‌نامه مربوط به کارت هوشمند ملی تمام تلاش خود را در جهت تحقق این تفاهم‌نامه و ارائه خدمات سریع‌تر و با کیفیت‌تر به کار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز