مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:

اگر برخی مسائل مسکن مهر حل نشود به طور جدی وارد چالش می شویم

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۲:۳۶
کد خبر: ۴۳۰۰۲۵
اگر برخی مسائل مسکن مهر حل نشود به طور جدی وارد چالش می شویم
اگر برخی مسائل مسکن مهر حل نشود به طور جدی وارد چالش می شویم مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بر رفع فوری مشکلات پیش روی مسکن مهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، غلامحسین شیری در جلسه شورای مسکن استان هرمزگان با بیان اینکه اگر برخی از مسائل مسکن مهر حل نشود به طور جدی وارد چالش می شویم، عنوان کرد: برخی از تعاونی های مسکن مهر به شدت دچار مشکل هستند و در برخی از تعاونی مشکلات مالی رخ داده که فشار به مردم آمده است.

شیری ادامه داد: فشار هزینه های انشعاب برق، آب، محوطه سازی و آسانسور به دوش مردم اضافه شده است و این در حالیست که برخی از تعاونی ها کار را رها کرده اند.

وی با بیان اینکه برخی از مردم واقعا سرگردان شده اند، افزود: مشکل برق و انشعابات مورد نیاز، یکی از مشکلات مهم است که بعضا سبب توقف پروژه ها شده است.

به گفته شیری، در مسکن مهر، تمامی هزینه های جانبی انشعابات باید توسط تعاونی ها تامین شود و این در حالیست که در سایر ساختمان های شهر مشترک فقط هزینه انشعاب را می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اضافه کرد: هزینه های ساختمانی شامل نصب آسانسور و سایر مصالح در استان به طور قابل تاملی بالا رفته و مشخص نیست دلیل این افزایش چیست در حالی که در سایر استان های قیمت ها بعضا نصف است.

وی اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات همه باید در کنار هم قرار گیرند و هر کس وظیفه محوله را انجام دهد.

32 هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان به مرحله نازک کاری رسیده است

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی مسکن مهر در استان، اظهار داشت: تمامی پروژه های مسکن مهر موجود در استان 55 هزار واحد است که تاکنون به 32 هزار واحد به مرحله نازک کاری رسیده است.

ماندانا مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام مسکن مهر اشاره کرد و یادآو ر شد: بیشتر پروژه های باقی مانده در ید تعاونی های مسکن مهر است.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 37 هزار واحد تسهیلات دریافت کرده اند که باید در قبال سایر پروژه ها نیز در این نشست تصمیم گرفت.

این مسئول افزود: تاکنون بیش از 30 هزار و 700 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر هرمزگان به بهره برداری رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز