مدیرکل انتقال خون هرمزگان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی دیدار کرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۹:۰۷
کد خبر: ۴۳۲۵۴۹
مدیرکل انتقال خون هرمزگان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی دیدار کرد
مدیرکل انتقال خون هرمزگان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان در اولین روز از هفته مورخ 26تیر ماه دکتر ایمان زارعی مدیر کل انتقال خون هرمزگان ضمن دیدار با دکتر داوودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در زمینه مشارکتهای لازم فی ما بین این دو دستگاه به گفتگو پرداختند .

 در این دیداردکتر زارعی یکی از اهداف و برنامه‌های انتقال خون و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را تشکیل کمیته های مشترک عنوان کردکه با هماهنگی و همکاری های لازم در این کمیته شاهد رفع مشکلات موجود استان باشیم .

وی گزارشی از وضعیت انتقال خون استان و مسائل و مشکلات حقوقی آن در زمینه پرداختی های تعرفه 14گانه انتقال خون با دانشگاه ارائه وافزود : امیدواریم بتوانیم در سایه همکاری مشترک، شاهد ارتقای بیش از پیش فرآیند های مرتبط در راه خدمت به مردم استان باشیم.

دکترزارعی به نقش مهم آموزش کارکنان و پزشکان مراکز درمانی اشاره نمود و افزود با توجه به اهمیت آموزش طب انتقال خون وبه منظور آگاهی بیشتر از روند تهیه و فرآوری خون و فرآورده های خونی، انتقال خون آمادگی لازم جهت آموزش دانشجویان رشته های پزشکی و علوم آزمایشگاهی در برگزاری کلاس های آموزشی را دارد .

در ادامه دکتر داوودی رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر دغدغه های مشترک هر دو مجموعه در راستای تأمین سلامت مردم، تأکید کرد وگفت : هر کمکی از سوی دانشگاه امکان پذیر باشد در اختیار انتقال خون قرار خواهد گرفت.

وی اعلام آمادگی نمود تا همکاریهای لازم با مجموعه انتقال خون استان در جنبه های مرتبط و همچنین برنامه های آموزشی و پژوهشی صورت گیردو قول همکاری دانشگاه در تامین نیروی انسانی مورد نیاز انتقال خون استان را در دستور کار قرار داد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز