معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس خبر داد:

راه‌اندازی واحد کنترل و نظارت بر پروژه‌های ساختمانی

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۳۳۱۱۵
معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس از راه‌اندازی واحد کنترل و نظارت بر پروژه‌های ساختمانی در مناطق و نواحی زیر مجموعه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، اصغر حسینی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: این واحد با توجه به اهمیت این مسئله و در راستای تشدید نظارت‌ها و کنترل روند اجرایی پروژه در حیطه اختیارات شهرداری، راه‌اندازی شده است.

وی افزود: بدین ترتیب، پس از صدور پروانه ساختمانی، نظارت‌ها بر عملکرد مهندسین ناظر و مهندسین ساختمانی از سوی شهرداری دنبال می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: این واحد نظارتی در شهرداری‌های مناطق سه‌گانه و نواحی 10 گانه شهرداری بندرعباس فعالیت دارد.

حسینی‌پور ادامه داد: واحدهای مذکور از زمان صدور پروانه ساختمانی در تمامی مراحل پیشرفت پروژه از ساختمان‌های در دست احداث بازدید کرده و نسبت به اجرای بر و کف و تخلفات ساختمانی و نمای ساختمان و نحوه اجرای ساختمان با کنترل و تمدید پروانه‌ها، نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نظارت بر ساخت و سازهای احداثی دارای پروانه ساختمانی و مهندسین ناظر، نظارت بر عملکرد مهندسین، نظارت و تأیید و کنترل نقشه‌های ارایه شده ساختمانی به شهرداری از مهمترین وظایف این واحد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز