ثبت نام ۴۵۲ تعاونی هرمزگان در سامانه جشنواره تعاونی های برتر

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۸:۳۸:۴۱
کد خبر: ۴۳۶۴۵۶
ثبت نام ۴۵۲ تعاونی هرمزگان در سامانه جشنواره تعاونی های برتر
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت:452 شرکت تعاونی برای شرکت در سامانه اینترنتی یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان که شهریور ماه سال جاری در قشم برگزار می شود، ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،"مهندس سلیمی"در سومین نشست کمیته اجرایی یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان بر برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای قشم در بخش تعاون، یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر در این شهرستان برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به تعداد تعاونی های ثبت شده در قشم، این شهرستان بیشترین تعاونی های فعال را دارد، بیان داشت: این شهرستان باید بعنوان نمونه و الگو در بخش تعاون برای سایر شهرستانهای استان باشد.

مهندس سلیمی در ادامه بر توجه به تعاونی های شهرستانی تاکید و اضافه کرد: برای برگزاری جشنواره های بعدی تعاون در  سایر شهرستانها باید برنامه ریزی شود.

وی بر هماهنگی در خصوص برنامه های اجرایی، اطلاع رسانی و تبلیغات و فعالیت نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون تاکید کرد.

در ادامه رئیس اداره امور شعب بانک توسعه تعاون و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان در خصوص بسته پیشنهادی خود در ارتباط با مشوق ها و تسهیلاتی که می توانند به تعاونی ها  پرداخت کنند، توضیحاتی ارائه کردند.

در پایان هر کدام از اعضاء نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه برگزاری برنامه های هفته تعاون و جشنواره ارائه کردند.

قابل ذکر است که یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر با همکاری اتاق تعاون استان و نمایندگی اتاق تعاون شهرستان قشم در شهریور ماه سالجاری در هفته تعاون برگزار می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز