با تصمیم اعضای شورای شهر بندرعباس

کارگروه مشترک شهرداری و اصناف در شورای شهر بندرعباس تشکیل می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۵:۰۹
کد خبر: ۴۳۸۷۳۵
کارگروه مشترک شهرداری و اصناف در شورای شهر بندرعباس تشکیل می‌شود
اعضای شورای شهر بندرعباس در مصوبه‌ای به تشکیل کارگروه مشترک میان شهرداری و اصناف در شورای شهر بندرعباس رأی مثبت دادند .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، اعضای شورای شهر بندرعباس در مصوبه‌ای به تشکیل کارگروه مشترک میان شهرداری و اصناف در شورای شهر بندرعباس رأی مثبت دادند .

اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون خود به کلیات طرحی رأی دادند که در قالب آن کارگروه مشترکی میان شهرداری و اصناف تشکیل خواهد شد .

کیانوش جهانبخش در بیان جزئیات این مصوبه اظهار کرد: برخی مصوبات شورا و اقدامات شهرداری بخصوص در زمینه دریافت عوارض از کسبه و یا اجرای طرح ساماندهی تابلوهای سردرب واحدهای تجاری در سطح شهر بندرعباس به همفکری و همکاری میان شهرداری و اصناف نیاز داشت که تشکیل کارگروه ویژه‌ای در این زمینه به صحن شورای شهر بندرعباس پیشنهاد شد .

وی افزود: تشکیل این کارگروه با حضور نمایندگانی از اتاق اصناف، شهرداری و شورای شهر بندرعباس سبب تعامل و تشریک مساعی در این زمینه شده و اجرای طرح‌های مرتبط با این بخش را نیز آسان‌تر می‌کند .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: این کارگروه امکان همکاری‌های جدید هر چه بیشتر میان شهرداری و اصناف را نیز فراهم کرده و مصوبات شورا در زمینه اصناف را نیز غنای بیشتری می‌بخشد .

جهانبخش تأکید کرد: تعامل میان شهرداری و اصناف برای توسعه شهر بسیار راهگشا است و در عین حال به تقویت اصناف و رفاه آنان نیز کمک فراوانی خواهد کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز