آموزش تفکیک پسماند از مبدا در مساجد بندرعباس

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۰۷:۴۸:۵۲
کد خبر: ۴۳۹۷۶۴
معاون سازمان مدیریت پسماند از اجرای طرح آموزشی تفکیک از مبداء در سطح مساجد این شهر خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، پوریا دروار در این ارتباط اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تفکیک پسماند در شهرک نور و امام‌رضا(ع)، آموزش تفکیک پسماند از مبداء توسط کارشناسان سازمان مدیریت پسماند در بین نماز گزاران مساجد این دو شهرک در حال انجام است.

وی افزود: به دنبال اجرای سیاست‌های سازمان مدیریت پسماند و به منظور فرهنگسازی و ترغیب شهروندان به کاهش تولید و تفکیک از مبداء پسماند خشک، کارشناسان این اداره اقدام به آموزش شهروندان و ارایه مطالب مرتبط در بین نمازگزاران مسجد امام هادی(ع) واقع در شهرک نور کردند.

دروار خاطرنشان کرد: کارشناسان این اداره آموزش‌های لازم را در خصوص شیوه‌های کم‌حجم‌سازی پسماندها، تفکیک پسماند خشک از تر و نقش آن در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست را به شهروندان ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا 100 نفر از نمازگزاران در مسجد امام‌هادی(ع) مورد آموزش قرار گرفتند، ادامه داد: همچنین کیسه‌های مخصوص نان، پازل و کتاب داستان، بروشورهای اطلاع‌رسانی بازیافت و سایر اقلام فرهنگی نیز بین نمازگزاران توزیع شد.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس همچنین از اجرای این طرح در مساجد دیگر نیز خبر داد و اضافه کرد: اجرای طرح تفکیک از مبداء یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس است که مشارکت شهروندان لازمه تحقق اهداف فراگیر آن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز