برای نخستین بار به دستور وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت می گیرد ؛

راه اندازی رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت مقطع دکتری در هرمزگان

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۸:۴۷:۲۲
کد خبر: ۴۴۳۵۳۱
دکتر داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مبنی بر راه اندازی رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت مقطع دکتری (Ph.d.) در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی بخشنامه ای ، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی این رشته در هرمزگان موافقت کرد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،دکتر داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مبنی بر راه اندازی رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت مقطع دکتری (Ph.d.) در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی بخشنامه ای ، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی این رشته در هرمزگان موافقت کرد .

دکتر داودی افزود :به استناد رای صادره در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی مورخ 6 تیرماه 95 با راه اندازی این رشته با ظرفیت پذیرش 2 دانشجو با حفظ سقف ظرفیت کشوری برای یک دوره موافقت شد.

شایان ذکر است : دوره دکتری (Ph.d.) رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت دوره ای است که نیروی انسانی را تربیت می نماید که از دانش و مهارت کافی برای شناسایی عوامل متعدد تعیین کننده سلامت ، طراحی ، برنامه ریزی ، اجرا و ارزشیابی برنامه های مرتبط با سلامت برخوردار باشد .

فارغ التحصیلان این رشته در جهت توانمند سازی مردم برای تامین ، حفظ و ارتقائ سلامت برای زندگی سالم ، با جلب مشارکت مردمی و حمایت سیاست گذاران وضعیت شاخص های سلامت را در اجتماع بهبود می بخشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز