معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در نشست با مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار: اطلاع رسانی مناسب از دستاوردهای دولت تدبیر و امید ضروری است

۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۱:۵۱
کد خبر: ۴۴۸۹۰۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در نشست با مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار: اطلاع رسانی مناسب از دستاوردهای دولت تدبیر و امید ضروری است
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات و کارهای مهمی صورت گرفته است، گفت: باید عملکرد این دولت به دور از هر گونه بزرگنمایی به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، "بهروز اکرمی" در نشست با مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان که با محوریت ارائه برنامه های هفته دولت و تعاون برگزار شد، افزود: در مورد خدمات دولت آن گونه که باید اطلاع رسانی وجود نداشته و هفته دولت فرصت مناسبی برای این امر می باشد چرا که با اطلاع رسانی شفاف و دقیق، هجمه ها خنثی و دولت را در رسیدن به اهدافش کمک کنیم.

وی بیان داشت: مجموعه بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از نیمی از جمعیت استان را تحت پوشش خود دارد و مدیران دستگاههای زیرمجموعه این وزارتخانه باید با ارائه عملکرد موثر و هدفمند خود در هفته دولت سبب افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه شوند.

اکرمی اظهارداشت: عده ای از سر لجاجت این دولت را مورد هجمه های مغرضانه خود قرار داده اند و به دنبال این هستند که بگویند دولت کاری نکرده است و مسوولان باید از این فرصت (هفته دولت) برای معرفی دستاوردهای نظام و دولت استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: برداشته شدن تحریم ها و فعالیت در عرصه دیپلماسی بین المللی یکی از اقدام های مهم توسط این دولت بوده که توانست قطعنامه های شورای امنیت علیه کشور را لغو نماید و همچنین در اقدامی کم سابقه توانست تورم را کم و رشد آن را تک رقمی نماید.

وی اضافه کرد: نادیده گرفتن این اقدامات و تخریب دولت، سبب ریختن آب به آسیاب دشمن می شود چرا که دشمن ما به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیست و تمام تلاش خود را برای به زانو درآوردن این نظام می کند و ما نباید به آن دامن بزنیم.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه مشکل و مطالبه اصلی مردم اشتغال است، گفت: لازمه ایجاد شغل، سرمایه گذاری و رشد اقتصادی است که اگر در کشور آرامش وجود نداشته باشد، سرمایه گذاری صورت نمی گیرد که در این راستا تمامی ارکان حاکمیت باید به آرامش دولت کمک کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که سعی در بر هم زدن آرامش کشور و سلب امید از مردم می کنند در راستای منافع دشمنان این کشور قدم برداشته و این خیانت به دولت و ملت است.

در ادامه این نشست، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز با اشاره به اینکه عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مثبت است، به محورها و برنامه های پیشنهادی  بزرگداشت هفته دولت پرداخت وگفت: برگزاری کنفرانس مطبوعاتی با حضور رییس شورای هماهنگی و مدیران عضو دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، ارائه عملکرد دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در خصوص اطلاع رسانی  عملکردهای شاخص و اثربخش دولت تدبیر و امید در رسانه ها، دیدار با امام جمعه و استفاده از تریبون نماز جمعه برای تشریح فعالیت ها، برگزاری نشست های موثر با تشکل های مردم نهاد، نخبگان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بمنظور  تشریح دستاورد های دولت تدبیر و امید، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مراسم جشن تقدیر از کارکنان اداره کل با حضور خانواده های آنان، نصب بیلبورد و درج  اقدامات شاخص دولت تدبیر و امید جهت اطلاع رسانی، از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده این اداره کل برای هفته تعاون است.

مهندس سلیمی از مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در استان خواست در برگزاری و اطلاع رسانی اقدامات دولت تدبیر و امید تلاش نمایند.

وی در ادامه به نزدیک بودن گرامیداشت هفته تعاون( 13 تا 19شهریور) اشاره و اضافه کرد: برگزاری مراسم یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در جزیره تعاونی ها (قشم)، دیدارمدیرکل، با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی جام تعاون ویژه کارکنان، دیدار با ایثارگران و خانواده شهدای بخش تعاون، افتتاح طرح های تعاونی در سطح استان، تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جشن بزرگ خانواده تعاون و حضور تعاونگران در نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های این  هفته می باشد.

در پایان این نشست مدیران دستگاههای عضو شورای هماهنگی برنامه های پیش بینی شده خود را برای گرامیداشت هفته دولت اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز