مدیرآموزش وپرورش قشم؛

صعود ۷ پله ای قشم در شاخص های سوادآموزی

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۰:۱۶
کد خبر: ۴۴۹۹۸۳
مدیرآموزش وپرورش قشم گفت: براساس آمار سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان، سوادآموزی این ناحیه آموزشی درمجموع با بیش از 72 درصد پوشش سوادآموزان تا پایان مردادماه 95 ،توانست رتبه پنجم استان را به دست آورد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ بهرام پوراشرف با تأکید بر اهمیت سوادآموزی در جوامع امروزی، اظهار داشت؛ براساس آمار ارائه شده از سوی معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان تا پایان سال 94 در مجموع  با 65 درصد تحت پوشش قرار دادن شاخص های باسوادی ،رتبه دوازدهم استان رو دراختیار داشت.

وی افزود: در آخرین آمار ارائه شده از معاونت سواد آموزی استان ، سواد آموزی آموزش وپرورش قشم با تحت پوشش قرار دادن هفتاد و دو ممیز 59 صدم درصد (59/72) در مجموع دوره های سوادآموزی، تحکیم و تنقال با هفت پله صعود بر جایگاه پنجم استان هرمزگان قرار بگیرد.

پوراشرف خاطر نشان کرد؛ تا کنون سهمیه دوره تحکیم و انتقال سوادآموزی شهرستان قشم به صورت 100 درصد تحت پوشش قرار گرفته است و به گفته وی تا پایان مرداد ماه 95 در دوره سواد آموزی نیز قریب به 50 درصد از سهمیه ابلاغی تحت پوشش کلاس های سوادآموزی قرار گرفته است.

این مسئول با عنوان اینکه با تلاش حوزه سوادآموزی، برنامه ریشه کنی  بیسوادی در قشم  دو درصد از برنامه پنج ساله سوادآموزی پیشی گرفته است،اضافه کرد: با برنامه ریزی و پیگیری لازم به دنبال کاهش آمار بیسوادی در شهرستان قشم هستیم و در فرصت باقی مانده تا پایان سال 95 امیدواریم در نزخ سوادآموزی به بالای 70 درصد برسد.

پوراشرف ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی حوزه سوادآموزی آموزش وپرورش قشم ، اظهارداشت: بیشترین آمار بی سوادی در درگهان و رمکان است که برای کاهش و ریشه کنی بیسوادی آنها،برنامه های مطلوب و مدونی را در طول  سال جاری دنبال می کنیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز