رئیس شورای شهر بندرعباس :

تمرکز شهرداری در شرایط سخت اقتصادی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۷:۵۳:۰۰
کد خبر: ۴۵۱۶۹۱
تمرکز شهرداری در شرایط سخت اقتصادی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است
رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: تلاش دولت در رساندن رشد اقتصادی کشور به 4.4 درصد در تابستان سال 95 ستودنی است و باید این روند با جدیت ادامه پیدا کند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،"مهران نجاتی" اظهار کرد: رسیدن به رشد اقتصادی 4.4 درصد در تابستان امسال برابر با اعلام آمارهای بانک مرکزی و مرکز آمار ایران یک مؤفقیت بزرگ برای دولت در به ثمر رساندن برنامه‌های اقتصادی بشمار می‌رود .

وی با بیان این که غلبه بر مشکلات اقتصادی، ایجاد رونق در معیشت و مهار بیکاری از جمله مهم‌ترین خواسته‌های مردم از مسؤولان در جامعه است، افزود: شاهد تلاش رئیس جمهور و مجموعه وزرا و دولتمردان در این زمینه هستیم که سبب شده تا تورم لجام گسیخته در کشور و بی‌ثباتی اقتصادی مهار شده و شرایط تازه‌ای پیش روی ملت ایران قرار گیرد .

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: هفته دولت فرصت ارزشمندی‌ است تا ضمن تقویت انسجام عمومی در جامعه و تقویت وحدت میان مردم و مسؤولان، دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش‌های صورت گرفته برای رفع محرومیت در کشور در همه زمینه‌ها برای مردم به خوبی تبیین شود .

نجاتی به ثمر رساندن شمار زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی کشور، تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و خارجی، کمک به رشد متوازن استان‌ها، شفافیت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و ایجاد ثبات و آرامش در عرصه اقتصادی را از جمله دستاوردهای دولت در طول سال‌های اخیر عنوان و خاطرنشان کرد: باید بدور از سیاست‌زدگی به دولت برای رفع مشکلات مردم کمک کنیم .

 

وی گفت: امنیت امروز ایران یک سرمایه‌ بزرگ برای پیشرفت کشور و جذب سرمایه‌ها برای توسعه همه جانبه است و باید ضمن قدردانی از تمامی افراد و دستگاه‌های مؤثر در این امنیت فراگیر و پایدار، همت ویژه‌ای را برای شتاب دادن به روند توسعه کشور بکار گرفت .

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس به بهره‌برداری از 95 پروژه عمران شهری در هفته دولت امسال در بندرعباس و به همت شهرداری این شهر اشاره و بیان کرد: تمرکز شهرداری در شرایط سخت اقتصادی در سال‌های اخیر تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بخصوص با محوریت محلات کمتر برخوردار بوده است .

نجاتی از عزم شورای شهر برای کمک به شهرداری به منظور یافتن منابع جدید مالی برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده برای افتتاح در ماه‌های آینده و تحقق بودجه شهرداری خبر داد و اظهار کرد: برای آبادانی شهر بندرعباس به یک عزم عمومی نیاز داریم که هر فرد در هر جایگاهی به شهر نگاه ویژه و توسعه محورانه داشته باشد و در این مسیر خود را مسؤول بداند .

وی عنوان کرد: هیچ چیز به مانند اراده مردم نمی‌تواند یک شهر را بسازد و شهرداری برای رسیدن به مؤفقیت همه‌جانبه در بندرعباس باید از ظرفیت مردم به خوبی استفاده کند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز