برگزاری جشن شکوفه ها در کیش

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۷:۳۸:۲۸
کد خبر: ۴۵۹۹۲۹
برگزاری جشن شکوفه ها در کیش
جشن شکوفه ها در کیش با حضور نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در دبستان پسرانه البرز برگزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید مراسم جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی صبح چهارشنبه 31 شهریور در دبستان پسرانه البرز کیش برگزار شد.

در این مراسم احمد اعمالی نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، هانی معلمی رئیس اداره آموزش و پرورش کیش، جمعی از مسولان ادارات جزیره کیش و خانواده های دانش آموزان کلاس اولی حضور داشتند.

مراسم جشن شکوفه ها ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه 31 شهریور با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و دانش آموزان کلاس اولی در حالی که پیشانی بندها یی با طرح  پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را بر پیشانی داشتند با شوق فراوان به استقبال سال تحصیلی 95-96 رفتند.

هانی معلمی رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش نیز با خوش آمد گویی به دانش آموزان بدو ورود دبستان و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید از نام نویسی 850 دانش آموز پایه اول ابتدایی در مدارس جزیره کیش برای سال تحصیلی 96-95 خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش با اشاره به طرح های متعددی که در زمینه توسعه فضاهای آموزشی در جزیره کیش اجرا شده است افزود: با توجه به تعداد جمعیت دانش آموزان کیش و با هدف رفع کمبود فضاهای آموزشی مراحل ساخت 13 کلاس جدید به سرعت ادامه دارد که تا هفته نخست مهر به بهره برداری می رسد.

 اجرای سرود و مقاله، استقبال از دانش آموزان با گل، پذیرایی و توزیع شربت و شیرینی بین دانش آموزان و نواختن نمادین زنگ آغاز سال تحصیلی از جمله بخش های این مراسم بود.

در پایان نیز دانش آموزان کلاس اولی با عبور از زیر کتاب مقدس قرآن مجید، سال تحصیلی جدید را به توکل به الطاف خداوند متعال و در سایه مهر و رحمت او آغاز کردند.

لازم به ذکر است که در سال تحصیلی 95 - 96 هفت هزار و 450 دانش آموز در 11 دبستان و 12 دبیرستان کیش تحصیل می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز