رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

مهمترین درس ۸ سال دفاع مقدس مقاومت در برابر استکبار است

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۷:۴۶:۵۶
کد خبر: ۴۶۰۵۰۴
مهمترین درس ۸ سال دفاع مقدس مقاومت در برابر استکبار است
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: درس مقاومت در 8 سال دفاع مقدس باعث شد که انقلاب‌های آزادی‌بخش در جهان شکل بگیرد و استعمارگرانی مانند آل سعود از بیداری اسلامی احساس ترس کنند .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، پرویز سالاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس اظهار داشت: از شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران مقاومت است و باید دشمن بداند که نیروهای مسلح و رزمندگان ما همان‌گونه که در سال 59 در مقابل تجاوز صدام ایستادند باز هم در مقابل ابرقدرت‌ها خواهند ایستاد و اقتدار کشور اسلامی ما را به رخ جهان خواهند کشید .

وی افزود: پاسداری از خاک کشورمان توسط دلیرمردان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس در حالی انجام شد که بیش از 40 درصد رزمندگان و شهدای ما را جوانان تشکیل می‌دادند که سن‌شان بین 12 تا 24 سال بوده است و این نشان می‌دهد انقلاب ما ریشه در جوانان ما دارد و مقاومت ما بنیادی است که از سیره و روش رسول‌الله، سیدالشهدا و امام راحل(ره) نشات گرفته است .

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ما یاد و خاطره شهدا را در هفته دفاع مقدس بیش از پیش گرامی می‌داریم تا یادآوری کنیم که شهدای ما با دست خالی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و با مقاومت‌شان با کمترین تجهیزات به مردم مظلوم جهان یادآور شدند که با دست خالی و مقاومت می‌شود در مقابل استکبار و ارتش‌های مستکبر دنیا ایستاد .

سالاری بیان داشت: با برپایی رژه‌ها، مانورها و زنده نگهداشتن یادها و انتقال این خاطره‌ها طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان و جوانان باید درس آزادگی و مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهان به آنان آموخت و با برپایی یادواره شهدا درس دفاع از خاک مقدس ایران را به نسل امروز منتقل سازیم .

وی در پایان تصریح کرد: مهمترین و بزرگترین درسی که ما و ملت‌های مظلوم جهان و نسل‌های آینده از 8 سال دفاع مقدس آموخته‌ایم، مقاومت است و درس مقاومت باعث شد که انقلاب‌های آزادی‌بخش در جهان شکل بگیرد و استعمارگرانی مانند آل سعود از بیداری اسلامی احساس ترس کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز