رئیس شورای شهر بندرعباس :

تقویت هویت محلی راهبردی‌ترین سیاست شورای چهارم است

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۸:۳۰
کد خبر: ۴۶۰۵۱۱
تقویت هویت محلی راهبردی‌ترین سیاست شورای چهارم است
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تقویت هویت محلی در راستای افزایش تعلق شهری و توسعه امکانات در نقاط کمتربرخوردار شهر از جمله سیاست‌های راهبردی شورای چهارم است .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،پرویز سالاری با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مدیریت شهری با شورای شهر بندرعباس و لزوم تداوم و گسترش این همکاری را مورد تاکید قرار داد .

وی افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی که به نحوی خدمات آنها با شهروندان مرتبط است با حضور در صحن علنی شورا گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع  خود و برنامه‌های آینده را به اطلاع شهروندان خواهند رساند .

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مطالبات شهروندان از نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر، مطالبات به حقی است و مدیران مربوطه با پاسخگویی به اعضای شورا در واقع به برآورده شدن این مطالبات پاسخ مثبت می‌دهند .

سالاری افزایش رضایت‌مندی شهروندان از مدیریت شهری را عاملی مهم در افزایش اعتماد عمومی مردم به حاکمیت و توسعه همه‌جانبه خواند و از مدیران شهری خواست با خدمت‌رسانی به موقع به شهروندان، حلقه تعامل دستگاه‌ها، شهروندان و مدیریت شهری را کامل کنند .

وی ادامه داد: در جلسات علنی آینده از مدیران مراکز صنعتی، اقتصادی و تجاری در شهر بندرعباس دعوت خواهیم کرد و جهت تنویر افکار عمومی سوالاتی نظیر میزان تخصیص سرانه ورزشی، آموزشی و هنری به کارکنان و کارگران و نحو هزینه‌کرد آنها و همچنین میزان استفاده از ظرفیت ورزشکاران، هنرمندان، فارغ‌التحصیلان و تشکل‌های صنفی، هنری و ورزشی که دارای ظرفیت بالایی هستند را مطرح خواهیم کرد .

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عمکرد شورای چهارم عنوان کرد: تقویت هویت محلی در راستای افزایش تعلق شهری و توسعه امکانات در نقاط کمتربرخوردار شهر ازجمله سیاست‌های راهبردی شورای چهارم است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز