پنجمین جلسه مدیرکل ورزش وجوانان با کارمندان اداره کل برگزارشد

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۶۱۹۸۰
پنجمین جلسه مدیرکل ورزش وجوانان با کارمندان اداره کل برگزارشد
پنجمین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان به ریاست غلامعلی دانشور و با حضور معاونین و کلیه همکاران و مسئولین واحدها در سالن اجتماعات اداره کل ورزش وجوانان برگزارشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،ابتدا دانشور مدیرکل ورزش وجوانان ضمن خیرمقدم به حاضرین افزود: آغاز هفته ی دفاع مقدس و8سال حراست از مرزهای ایران را حضور عزیزان تبریک عرض می نمایم.

واگر امروز این چنین آرامش و امنیتی داریم در سایه ی رهبری های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و ایثار و فداکاری های دلاور مردان نیروی های مسلح(ارتش،سپاه پاسداران،بسیج و نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان می باشد.

وباید همه ی ما قدر زحمات و منزلت این عزیزان را بدانیم وتوجه کنیم که انجام دادن واجبات و رفع مشکلات مردم موجبات خشنودی خداوند متعال و اجراخروی را در برخواهد داشت.

آنگاه در ادامه تعدادی از همکاران به بیان پیشنهادات و مشکلات اداری و معیشتی و رفاهی خود پرداختند،که مقرر شد این درخواست ها در شورای معاونین اداره کل مورد بررسی و در جلسه آینده آن مواردی که قابل حل می باشد به اطلاع همکاران رسانده شود.

درپایان از آقای علی معماری یکی از یادگاران دفاع مقدس و خانم رحیمه اسفندیاری از کارمندان زحمت کش و نمونه اداره کل با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز