رئیس شورای شهر بندرعباس:

مسؤول کمیته فرهنگی و اجتماعی مجمع مشورتی روسای شوراهای کشور شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۷:۳۷
کد خبر: ۴۶۴۰۹۰
مسؤول کمیته فرهنگی و اجتماعی مجمع مشورتی روسای شوراهای کشور شد
پرویز سالاری در اجلاس سراسری رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌ها کشور به عنوان مسؤول کمیته فرهنگی و اجتماعی مجمع مشورتی روسای شوراهای کل کشور انتخاب شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در اجلاس سراسری روسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌های کشور که به میزبانی شهر سنندج و در روزهای هشتم و نهم مهرماه برگزار شد، پرویز سالاری رئیس شورای شهر بندرعباس توانست با اکثریت آرای روسای شوراهای کشور به عنوان مسؤول کمیته فرهنگی و اجتماعی مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان ها و کلان شهرها انتخاب شود .

این مجمع مشورتی دارای 4 کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، عمران و حمل و نقل، بهداشت و محیط زیست و حقوقی است که روسای شوراهای کلان شهرها و مراکز استان های کشور پس از رای گیری در این باره، مسؤولیت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی را به رئیس شورای شهر بندرعباس سپردند .

در این اجلاس که در شهر سنندج برگزار شد، علاوه بر چمران رئیس شورای عالی استان های کشور، استاندار کردستان و دیگر مسؤولان محلی و منطقه‌ای نیز حضور داشتند .

هر کدام از کمیسیون‌های 4 گانه این اجلاس در دو روز نشست خود دو دستور کار اصلی این اجلاس یعنی انتخابات آینده و کاهش آسیب‌پذیری جایگاه شوراها و لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها را به طور تخصصی بررسی و نتایج آن را در اختتامیه مطرح کردند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز