حمایت پارک زیست فناوری خلیج فارس از ایده های دانش بنیان در قشم/همسویی پارک زیست فناوری و سازمان منطقه آزاد برای موفقیت هاتی علمی و صنعتی

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۹:۳۴
کد خبر: ۴۶۵۲۴۷
حمایت پارک زیست فناوری خلیج فارس از ایده های دانش بنیان در قشم/همسویی پارک زیست فناوری و سازمان منطقه آزاد برای موفقیت هاتی علمی و صنعتی
رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس از حمایت این مجموعه برای جذب شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف به ویژه در بخش آبزیان در منطقه آزاد قشم خبر داد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سید محمود رضا آقامیری در سمینار آموزشی کوسه ماهیان و سپر ماهیان که در تالار پارک زیست فناوری خلیج فارس برگزار شد، گفت: ایجاد اینگونه کارگاه های  آموزشی فرصت مناسبی است که نصیب اندیشمندان در این منطقه شده و امیدورایم چنین برنامه های با هدف بهره گیری بهتر از دریا در این منطقه توسعه پیدا کند.

وی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان فردی دارای روحیه بالای توسعه همه جانبه نام برد و افزود: پارک زیست فناوری خلیج فارس با نگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آماده حمایت از ایده های برتر شرکت های دانش بنیان در صنایع  دریایی با هدف تجاری سازی و بهره گیری از ظرفیت های این حوزه است.

رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس اعلام کرد: هم اکنون پنج شرکت دانش بنیان در زمینه ماهیان در این مجموعه فعالیت می کنند که سه شرکت به تولید و بهره برداری رسیده و دو شرکت دیگر نیز در آینده نزدیک به مرحله تولید می رسند.

آقامیری گفت: سیاست پارک زیست فناوری خلیج فارس حمایت از شرکت های دانش بنیان از نظر مالی و از حیث فضا و امکانات است تا این شرکت ها بدون دغدغه بتوانند کار خود را به سمت بهره برداری پیش ببرند.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان این کارگاه، اظهارامیدواری کرد که نشست های علمی باعث پیشرفت صنایع مختلف از جمله صنایع شیلاتی در این منطقه شود.

کارگاه آموزشی کوسه ماهیان و سپر ماهیان با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با حضور معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست کشور، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی ایران، دکتر ریما ژابادو نایب رئیس گروه تخصصی کوسه ماهیان اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) حسین زاده صحافی، معاون تحقیقات شیلات ایران ، شاهی فر مدیر کل حفاظت از منابع ابزیان شیلات کشور و تنی چند از مسئولان شیلات کشور، استان هرمزگان و جزیره قشم در تالار پارک زیست فناوری خلیج فارس در منطقه ازاد قشم برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز