معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خبر داد:

برنامه های هفته پژوهش و فناوری آذر ماه در هرمزگان برگزار می شود/پژوهشگران و نوآوران برتر استان تجلیل می شوند

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۲:۵۲
کد خبر: ۴۶۶۶۳۵
برنامه های هفته پژوهش و فناوری آذر ماه در هرمزگان برگزار می شود/پژوهشگران و نوآوران برتر استان تجلیل می شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری در آذرماه سال جاری در استان هرمزگان و تجلیل از پژوهشگران و نوآوران برتر استان در این هفته خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی معاون در نشست کارگروه تخصصی پژوهش ، آموزش ، فناوری و نوآوری استان هرمزگان، با اشاره به در پیش بودن هفته  پژوهش و فناوری در استان ها و به تبع آن هفته ملی پژوهش و فن آوری در آذرماه سال جاری، عنوان کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی برای توجه  و تمرکز ویژه به حوزه  پژوهش و فناوری درکشور است، تا عموم مردم از فعالیت ها و دستاوردهای حوزه  پژوهش و فن آوری اطلاع یابند و همچنین فرصتی است تا  فعالان این عرصه دستاورد ها و ایده های پژوهشی خود را به نمایش عموم بگذارند.

وی در ادامه از برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان هرمزگان در آذرماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استان هرمزگان نمایشگاه  دستاورد های پژوهشی استان در طول یک سال اخیر به منظورآشنایی عموم مردم استان برپا خواهد شد.

رئیس کارگروه تخصصی پژوهش، آموزش ، فناوری و نوآوری استان هرمزگان خاطرنشان کرد : در طول برگزاری هفته پژوهش و فن آوری در استان هرمزگان از پژوهشگران و نوآوران برتر استان تجلیل بعمل خواهد آمد.

رئوفی  در ادامه به اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری در سطح ملی و استان ها اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری ، تشویق و ترغیب پژوهشگران و فناوران به تولید بیشتر علم  و فناوری ، تبیین وضعیت موجود پژوهش و فناوری ، شناسایی و عرضه یافته های پژوهشی و فناوری ، بستر سازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری ، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران دستگاههای اجرایی و خریداران دستاورد ها،  تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع و ایجاد فضای تعاملی  برای آشنایی فعالان حوزه پژوهش و فناوری با همدیگر از اهداف مهم  برگزاری هفته پژوهش و فناوری در سطح ملی و همچنین درسطح استان هاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: در هفته پژوهش و فناوری فعالیت های پژوهشی  و فناوری یکساله دانشگاه های استان موسسات پژوهشی مراکز رشد و پارک های علم و فناوری و دستگاههای اجرایی  استان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رئوفی گفت: بالا بردن حساسیت مدیران دستگاه ها و توجه مدیران استانی به فعالیت های پژوهشی و فناوری  از اهداف دیگر برگزاری هفته پژوهش در هرمزگان است.

معاون هماهگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح  کرد: برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان ، برگزاری جشنواره ایده های برتر  و حمایت از بازار ایده ها در استان و تجلیل از برگزیدگان و پژوهشگران دانش آموزی در استان از دیگر برنامه های هفته پژوهش و فناوری در هرمزگان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز