بازدید دانشور از شهرستان رودان

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۶:۵۵
کد خبر: ۴۶۸۸۸۷
بازدید دانشور از شهرستان رودان
غلامعلی دانشور درادامه سفرهای شهرستانی خودبه همراه معاونت ورزشی ودفترفنی مهندسی ومسئول ورزش بانوان استان جهت بازدید از شهرستان رودان عازم آن منطقه شدند ودر جلسه ستاد ساماندهی جوانان رودان شرکت نمودند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن بازدید از اداره ورزش وجوانان رودان در جلسه ای که کلیه کارکنان اداره ورزش وجوانان رودان حضورداشتند با کارکنان این اداره دیدار و به صحبت ها ، درد دل ها و درخواست های آنان گوش داد و اظهارنمود: همه ی ما اعضای خانواده بزرگ ورزش وجوانان استان هستیم و وظیفه داریم در جهت خدمت به نسل جوان تلاش و کوشش نماییم وبرخورد مناسب با یکدیگر و تکریم ارباب رجوع ورفع مشکلات آن ها در حد امکان ،وظیفه ی همه ی ماست وما باید به عنوان یک خدمتگذار برخوردی مناسب واسلامی با ارباب رجوع داشته باشیم.

دانشور و همراهان سپس به همراه رافتی رئیس اداره ورزش وجوانان رودان در محل فرمانداری این شهرستان با آقای محمودی فرماندار شهرستان رودان دیدار وبه بررسی مسائل و مشکلات ورزشی رودان و ظرفیت هایی که در ورزش این شهرستان وجود دارد پرداختند.

مدیرکل ورزش وجوانان به همراه فرماندار رودان جهت شرکت در جلسه ی ستادساماندهی جوانان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رودان حضوریافتند.

دراین جلسه دانشوراظهارداشت:جلسات ستادساماندهی امورجوانان باید هر2ماهی یکباربه ریاست فرمانداران شهرستان ها تشکیل گردد ،تا نیازها و درخواست های جوانان با توجه به حضور 22مدیراستانی و همچنین مدیران شهرستان نیازهای جوانان بررسی و هردستگاه باید تکالیفی را که برعهده دارد برای جوانان عزیز انجام دهد.

دانشور همچنین شهرستان رودان را یکی از قطب های مهم ورزش استان و کشور دانست و اظهارداشت:اداره کل ورزش وجوانان با همه ی توان در خدمت جوانان عزیز ورزشکار این شهرستان می باشد.

سپس محمودی فرماندار رودان ضمن تشکر از حضوردانشور و همراهان دراین شهرستان خواستار حمایت بیشتر اداره کل در زمینه ی درخواست های جوانان ،اشتغال ومسائل رفاهی آن ها گردیدواز دستگاههای عضو خواست که پیگیری های لازم در جهت درخواست های جوانان شهرستان رودان داشته باشند.

درادامه جلسه سایر حاضرین و بخشداران شهرستان رودان به بیان درخواست های بخش های تابعه پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز