نشست اداری مدیران و معاونین شرکت مخابرات استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۸:۲۱
کد خبر: ۴۷۲۰۴۱
نشست اداری مدیران و معاونین شرکت مخابرات استان هرمزگان
جلسه شورای اداری ، با حضور مدیر منطقه مخابرات استان، معاونین ، مدیران ، روسای مراکز استان و توابع در سالن اجتماعات مخابرات استان برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، جلسه شورای اداری ، با حضور مدیر منطقه مخابرات استان، معاونین ، مدیران ، روسای مراکز استان و توابع در سالن اجتماعات مخابرات استان برگزار شد .

دراین نشست که با تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید آغاز شد وضعیت فعلی،برنامه های در دست اجرا و اهداف آتی شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

در ابتدا این جلسه مهندس سید رهام حسینی مدیر منطقه مخابرات استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام سوگوای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری همگان ، به ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران، اشاره کرد و افزود : ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران برنامه ای است با هدف پیشرو بودن در ارائه خدمات یکپارجه دیجیتال و براساس خواسته مشتری درکلاس جهانی ( افق 1400) که با نقش آفرینی و همیاری تمامی کارکنان شرکت ، آغاز به کار می کند.

مهندس حسینی همچنین ازمجموعه مخابرات استان به جهت کسب مقام سوم درآمد دیتا و دریافت لوح سپاس تقدیرو تشکرکرد .

مدیر منطقه مخابرات استان هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه حداکثر تلاش خود را در چند ماه باقی مانده از سال را باید به کار ببریم ،ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و اتمام پروژه های در دست اقدام و نیزبررسی مسائل مربوط به سود و زیان شرکت را جهت پیشبرد اهداف شرکت بسیارحائزاهیمت دانست .

وی یاد آور شد : لازم است هر مسئولی عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهد وبا همفکری و درایت در ارائه خدمات بهتر و مشتری مداری متعهد و مصمم باشیم .

مهندس حسینی همچنین به برگزاری جلسه ترابرد پذیری تلفن همراه در مخابرات استان اشاره کرد و افزود : پس از فراهم شدن امکان تغییر اپراتور با حفظ شماره موبایل، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شرایط ترابردپذیری برای تلفن ثابت را نیز به تصویب رساند . در این مصوبه، سقف هزینه اتصال یک خط تلفن ثابت ترابردپذیر آبونمانی مبلغ دومیلیون ریال تعیین می شود، که یک میلیون ریال آن در زمان ثبت نام و مابقی آن طی 36 ماه پس از زمان راه اندازی خط از مشترک اخذ خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز