مدیرشهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

زندان مرکزی بندرعباس به منطقه چوچ منتقل می شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۷۲۵۹۵
زندان مرکزی بندرعباس به منطقه چوچ منتقل می شود
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از مکانیابی سایت جدید زندان بندرعباس در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، ابراهیم رستم گورانی افزود: نظر به لزوم خروج زندانها از محدوده و حریم شهرهای استان، مکان پیشنهادی زندان بندرعباس به مساحت 49 هکتار واقع در منطقه چوچ شهرستان بندرعباس در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان مطرح و به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه زندان فعلی بندرعباس قدمتی بالغ بر 40 سال داشته که نیازمند تعمیرات اساسی است، افزود: این جابجایی در راستای قانون انتقال زندان ها و مراکز اقدامات تامینی و تربیتی موجود به خارج از شهرها مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در سال 1380 صورت می گیرد.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان اذعان داشت: در زندان جدید که طرح آن به تائید کمیته سیما و منظر شهری خواهد رسید، مکان ها و فضاهایی همچون کارگاه های تخصصی و کلاس های آموزشی جهت اشتغال زندانیان و بازگشت آنها به جامعه ایجاد خواهد شد.

گورانی اظهار امیدواری کرد که این زمین پس از تصویب نهایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مراحل واگذاری آن انجام شود تا مقدمات ساخت آن بر اساس الگوهای معماری بومی با رعایت نکات امنیتی صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز