مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس:

المپیاد درون مدرسه ای محل کشف و رشد استعدادهاست

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۴:۴۳
کد خبر: ۴۷۴۲۷۷
المپیاد درون مدرسه ای محل کشف و رشد استعدادهاست
مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس در حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزان هنرستان نشاط از حضور حداکثری دانش آموزان در المپیاد خبر داد و گفت: المپیاد درون مدرسه ای محل کشف ورشد استعدادهاست.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ,مراسم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای هنرستان تربیت بدنی نشاط با حضور معاونت تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان و سید هادی حسینی مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو با شکوه خاصی برگزار شد.

سید هادی حسینی در حاسیه این مراسم گفت:در هفته تربیت بدنی و ورزش در کلیه مدارس این مدیریت المپیاد دانش آموزی افتتاح شده و پنجاه وهزارو 200نفر از دانش آموزان دررشته های هندبال، والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، بسکتبال، شطرنج و بازیهای بومی و محلی با هم رقابت می کنند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو هدف از برگزاری المپیاد درون مدرسه ای در رشته های مختلف کشف استعداد ها و ایجاد فضای مناسب جهت رشد دانش آموزان مستعد در رشته های مختلف دانست.

سید هادی حسیینی افزود دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد می توانند بر اساس توانایی هایشان به مرحله منطقه ای ، شهرستانی ، استانی ودر نهایت کشوری راه پیدا کنند.

این مقام مسئول در پایان توسعه ورزش های همگانی از دیگر برنامه های این مدیریت دانست وافزود:این المپیاد  الگویی برای ارتقای سلامت جامعه است و نقش موثری در تقویت و ترویج ورزش در مدارس و خانواده ها دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز