افزایش پرواز همچنان در دستور کار فرودگاههای استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۷:۴۸:۴۸
کد خبر: ۴۷۶۳۰۰
افزایش پرواز همچنان در دستور کار فرودگاههای استان هرمزگان
مدیر کل فرودگاههای استان هرمزگان از افزایش پرواز در 3 مسیر پروازی از فرودگاه بندرعباس خبر داد

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،محمود امانی بنی با اشاره به این خبر افزود: افزایش پرواز ها در 3 مسیر بندرعباس ، تهران –بندرعباس،  شیراز – بندرعباس، کیش و بلعکس از ابتدای هفته صورت گرفته و قطعا همچنان شاهد افزایش پرواز ها در سطح فرودگاه بندرعباس و  فرودگاههای استان خواهیم بود.

امانی بنی با اشاره به اهمیت افزایش پرواز ها در سطح فرودگاههای استان افزود : افزایش پرواز در مسیر بندرعباس – ابوموسی و بلعکس در جهت ایجاد رفاه و ارامش بیشتر برای ساکنین ابوموسی یکی از مهمترین کارها در طول امسال بوده و برنامه های خوبی جهت افزایش پرواز فرودگاه بندرلنگه در دستور کار داریم که به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود .

امانی بنی گفت: رسالت اصلی ما توجه به نیاز مردم در حوزه هوانوردی و ایجاد آرامش در مسافرت های هوایی بوده و با توجه به درخواست های مکرر مردم افزایش پروازها همچنان در دستور کار قرار دارد .

امانی بنی با اشاره به اهمیت پرواز در مسیر جدید  افزود: یکی از مهمترین عوامل در ایجاد مسیر پروازی جدید در فرودگاهها استقبال مردم بوده و قطعا در هر مسیری که شاهد این استقبال باشیم تمام کوشش خود را برای تحقق این مهم انجام خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز