بازدید معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان ها از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن هرمزگان

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۵:۰۵
کد خبر: ۴۷۶۹۴۴
بازدید معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان ها از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن هرمزگان
درفشی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان ها به همراه رضایی مدیر کل روابط عمومی ، ذاکری مدیر کل بنیاد مسکن استان ، مدنی معاون عمران روستایی ، نوری زاده معاون پشتیبانی ، رئیس اداره حراست . مهرنیا روابط عمومی و تقی زاده مدیر شعبه از پروژه های طرح هادی روستای بنگلایان دهستان سیاهو بخش مرکزی ، روستای چهچکور ، سرزه پشبند ، زهوکی ، درتوجان ، نیان بندرعباس ، پروژه528 واحدی وحدت بندرعباس و روستای گوربند میناب بازدید نمودند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،ذاکری مدیر کل بنیاد استان در ارائه گزارش از صدور یک هزار و 700 جلد سند روستایی در شش ماهه اول سال وی همچنین پاسخ به استعلام  9 هزار و 870 فقره در سطح استان خبر داد.

مدیر کل بنیاد مسکن در بحث مطالعه طرح هادی افزود: از 1277 روستای بالای 20 خانوار استان 491 روستا در سال گذشته مطاله صورت پذیرفته  که این امر به نسبت سنوات گذشته یک حرکت جهادی بوده است .

ذاکری همچنین از عقد قرارداد 14 هزار 963 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خبر داد.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن در جلسه شورا مدیران که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد ضمن عرض تسلت به مناسبت سالروز شهادت حضرت سجاد (ع) سه محور عمده  از فعالیت های بنیاد مسکن را ، مسکن روستایی محرومین و اقشار کم درآمد ، توجه به دانش فنی موجود در بنیاد در حوزه عمران روستایی و مسکن شهری عنوان نمود.

درفشی از تلاش خوب و برنامه ریزی شده  و کنترل برنامه های مالی عملکرد تحقق برنامه بودجه سال جاری  این استان که بر اساس برنامه زمانبندی شده صورت پذیرفته است اعلام رضایتمندی نمود و از همکاران قدردانی نمود.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان ها  افزود : اعتمادی را که بنیاد مسکن در سطح کشور در میان مردم به ویژه روستائیان کسب کرده است را از اهم ارزش ها در این نهاد مردمی دانست .

رضایی مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن در پایان این جلسه در بحث اطلاع رسانی و اهمیت به امر تبلیغات حضور و مشارکت تمام پرسنل در روابط عمومی را از فعالیت های موثر در امر انعکاس خبر و تبلیغات دانست .

رضایی همچنین استفاده از رادیو را که به عنوان یکی از ابزارهای گرم در علم ارتباطات بشمار میآید را از موثر ترین شیوه تبلیغات دانست و از پخش 8 هزار 634 دقیقه برنامه گزارش خبری که از رادیو و تلویزیون و 3 هزار 360 خبر درج شده در خبرگزاری ها ی  معتبر کشور در شش ماهه نخست سال جاری در سطح کشور در این نهاد انجام شده خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز