مهندس هوشنگ ملایی با تأکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان روز بیداری ملت در برابر استکبار جهانی است.

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۰:۱۹
کد خبر: ۴۷۷۶۰۸
مهندس هوشنگ ملایی مدیرعامل این شرکت، ضمن تأکید بر حضور مردم مؤمن و انقلابی ایران در راهپیمایی روز 13 آبان، طی سخنانی اظهار داشت: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخاری بزرگ برای ایران است. ملت ایران به دنبال بیدار کردن روح عزت در میان همه مسلمانان است و به طور قطع این کار را خواهد کرد و هیچگاه از مبارزه با استکبار دست بردار نخواهد بود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ مهندس هوشنگ ملایی مدیرعامل این شرکت، ضمن تأکید بر حضور مردم مؤمن و انقلابی ایران در راهپیمایی روز 13 آبان، طی سخنانی اظهار داشت: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخاری بزرگ برای ایران است. ملت ایران به دنبال بیدار کردن روح عزت در میان همه مسلمانان است و به طور قطع این کار را خواهد کرد و هیچگاه از مبارزه با استکبار دست بردار نخواهد بود.

وی افزود: با هدایتهای الهی و رهبری مقام معظم رهبری، جبهه مستحکمی در برابر استکبار ایجاد شده که نه تنها نقشه های استکباری را به شکست کشانده بلکه آبرویی برای آنها نگذاشته است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان هرمزگان در ادامه تصریح نمود: مردم فهیم استان هرمزگان همچنانکه در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه دارند این بار نیز همصدا با امت اسلامی با شرکت گسترده و با شکوه در راهپیمایی این روز، فریاد دوری از بدخواهان اسلام و انقلاب و ایادی استکبار را طنین انداز نموده و با آرمانهای والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند.

مهندس ملایی افزود: به همین منظور کارکنان این شرکت، با حضور هرچه باشکوهتر در راهپیمایی روز 13 آبان، ضمن محکومیت مستکبران، اعلام انزجار از استکبار جهانی و هم پیمانانش را به گوش جهانیان خواهند رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز