در اولین جلسه بررسی مسائل و مشکلات صید فانوس ماهیان با حضور مالکین شناورها مطرح شد:

ساخت سکوی پهلو گیری در بندر صیادی پشت شهر با مشارکت بخش خصوصی

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۹۰۴۳۱
ساخت سکوی پهلو گیری در بندر صیادی پشت شهر با مشارکت بخش خصوصی
رئیس اداره امور صید شیلات هرمزگان از برگزاری اولین جلسه بررسی مسائل و مشکلات صید فانوس ماهیان با حضور مالکین شناورها در اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، عزیزالله صادقی با بیان اینکه هم اکنون تخلیه صید این شناورها در بنادر پشت شهر ،باهنرو جاسک انجام می شود  از برنامه ریزی جهت استفاده از تمامی اسکله ها و بنادری که امکان تخلیه صید این کشتی ها را دارند از جمله بندر های صیادی کوهیتک و درگهان و بندر کاهوه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت تخلیه صید به موقع: ساخت سکوی پهلو گیری در بندر صیادی پشت شهر با مشارکت بخش خصوصی را در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

صادقی همچنین از نصب دستگاه های موقعیت یاب تور جهت تمامی شناورهای صیادی فانوس ماهایان تا پایان سال جاری خبر داد0

اصلاح آئین نامه تخلفات صیادی،تاکید بر رعایت حریم صید،تقویت بیشتر یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در شهرستان جاسک و سیریک و تاکید برهمکاری بیشتر با ناظرین حاضر بر روی شناورهای صیادی از جمله مهمترین موضاعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است در آب‌های استان هرمزگان طبق بررسی‌های کارشناسان مؤسسه تحقیقات شیلات ایران بالغ بر دومیلیون تن ذخیره فانوس ماهیان وجود دارد که برداشت سالانه  بین 300 تا 400 هزار تن از آن امکان دارد و این در حالی است که از ابتدای صید تجاری آن در سال 1387 در استان تاکنون تنها نزدیک به 60 هزار تن از این میزان برداشت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز