اجرای سرود ای ایران با زبان اشاره در قشم / حرکتی زیبا از گروه ناشنوایان آموزشگاه ارمغان

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۴:۰۲
کد خبر: ۴۹۰۵۰۰
اجرای سرود ای ایران با زبان اشاره در قشم / حرکتی زیبا از گروه ناشنوایان آموزشگاه ارمغان
گروه ناشنوایان آموزشگاه ارمغان قشم سرود زیبای "ای ایران" سالار عقیلی به عنوان یک شاهکار ملی و ماندگار را با حرکت بسیار زیبا و بدون کلام خود ماندگار تر کردند.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، تجلیل از 65 توان یاب آموزشگاه ارمغان قشم روز سه شنبه 16 آذر ماه با حضور حمید رضا مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد و ادارات و نهادها در سالن مرکز بین المللی رشد قشم با شکوهی خاص برگزار شد.

اجرای سرود " ای ایران " با زبان اشاره یکی از زیباترین بخش های برنامه روز کودکان با نیاز های ویژه  بود که با تشویق و دست زدن های پی در پی شرکت کنندگان در این مراسم همراه شد.

فهد شمالی یکی از روشندلان آموزشگاه ارمغان قشم که در کار تعمیرات تلفن همراه هم فعالیت می کند در این مراسم با نوازندگی و خواندن دو سروده زیبا، جمع دوستان و شرکت کنندگان این مراسم را به وجد آورد.

اسنا سرودی دختر روشندل این آموزشگاه هم در ابتدای مراسم با تلاوت بسیار زیبای کلام الله مجید و در ادامه مراسم نیز با دکلمه ای دلنواز، باعث تشویق شرکت کنندگان شد.

کلیپی از توانمندی 65 توان یاب آموزشگاه ارمغان قشم هم در این مراسم پخش شد که مسئولان شرکت کننده در این آئین با ارزش های این کودکان آشنا شدند.

خدیجه سلیمانی مدیر آموزشگاه ارمغان قشم هم در ابتدای این مراسم با خیر مقدم به مسئولان شرکت کننده در این مراسم، بخشی از توانمندی توان یابان این آموزشگاه را به مسئولان معرفی کرد.

بنا به این گزارش، 13 آذر مصادف با سوم دسامبر به عنوان روز جهانی معلولان نامگذاری شده و تجلیل از توان یابان آموزشگاه ارمغان قشم امروز 16 آذر با حضور مسئولان و برنامه های متنوع در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز