برگزاری هفتمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۹۳۷۸۳
برگزاری هفتمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان هرمزگان
هفتمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور دکتر جادری استاندار محترم هرمزگان، مهندس ملایی و دیگر اعضاء در محل استانداری هرمزگان تشکیل شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ هفتمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور دکتر جادری استاندار محترم هرمزگان، مهندس ملایی و دیگر اعضاء در محل استانداری هرمزگان تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا آقای مهندس ملایی دبیر جلسه و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان گزارش کاملی را پیرامون مصوبات جلسات قبل ارائه نمودند.

در ادامه براساس دستور کار جلسه، گزارش اقدامات طرح احیاء و تعادل بخشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت  و همچنین شرکت مشاور لار به ارائه گزارش درخصوص گشت و بازرسی منابع آب پرداختند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه، هرمزگان استانی خشکسال است و کمبود منابع آب یکی از نگرانی ها در این استان است و همچنین خواستار تعیین تکلیف چاه های استان براساس طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب شد و افزود باید با مدیریت مناسب از برداشت های غیرمجاز از منابع آب استان هرمزگان جلوگیری شود و تنها در مناطقی که امکان آن وجود دارد مجوز برداشت صادر شود.

وی تصریح کرد، صدور مجوزهای برداشت از دریا نیز باید ساماندهی شود و آب شیرین کن ها نباید در یک منطقه متمرکز شوند.

در پایان جلسه، وی خاطرنشان کرد: متقاضی سرمایه گذاری در بخش تأمین آب در استان و همچنین احداث سد وجود دارد و ما باید به سرمایه گذاران در این بخش کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز