فرماندار بندرعباس:

باید با کار و تلاش در مقابل فشارهای اقتصادی دشمنان مقاومت کنیم .

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۳۵:۲۸
کد خبر: ۴۹۷۷۰۵
باید با کار و تلاش در مقابل فشارهای اقتصادی دشمنان مقاومت کنیم .
جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل گردید.

فرماندار بندرعباس با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر توجه به اقتصاد مقاومتی، اهمیت نامگذاری سال جاری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: اولین  موضوع مورد توجه در بحث فرمایش مقام معظم رهبری اولویت مباحث اقتصاد مقاومتی بوده و توجه به وظیفه همه مسئولین می باشد.

پویافر با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی زمینه ساز تحول بنیادین در کشور است، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و تحقق این مهم اساس جامعه امروز ما است لذا می بایست از تمامی ظرفیت ها برای اجرای درست و صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی بهره گرفت و به رشد و توسعه جامعه کمک کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز باید مدیران از سیاست های ملی آگاه باشند و در جلسات ستاد  اقتصاد مقاومتی شهرستان اعلام نظر کنند چرا که اقتصاد مقاومتی راز درون جامعه تقویت کنیم تا در مقابل فشارهای اقتصادی دشمنان تاب بیاوریم .

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد:تجربه نشان داده که حضور مردم در تمامی عرصه ها بویژه  در عرصه اقتصاد مقاومتی می تواند راهگشا باشد و مدیران باید بستر های لازم  را جهت حضور مردم در این عرصه را هموار نمایند.

فرماندار در ادامه گفت: مجموعه شهرستان نگاه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی دارد و تابحال اقدامات ارزشمندی در این زمینه با همراهی و مشارکت ادارات ودستگاههای اجرائی انجام شده است.

پویافر در پایان افزود: دستگاههای اجرایی باید مباحث اقتصاد مقاومتی را با جدیت دنبال نموده و نظارت دقیق داشته و در جهت تسریع در تحقق آن نهایت تلاش و کوشش را بکار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز