شرکت پالایش نفت بندرعباس در چهارمین دوره جایزه مدیریت انرژی ایران

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۸:۳۵
کد خبر: ۴۹۸۱۷۰
شرکت پالایش نفت بندرعباس در چهارمین دوره جایزه مدیریت انرژی ایران
شرکت پالایش نفت بندرعباس امسال برای نخستین بار در چهارمین دوره جایزه مدیریت انرژی ایران که زیر نظر انجمن مدیریت سبز ایران برگزار می شود، حضور یافت.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این باره گفت: در سالجاری با توجه به حضور پالایشگاه نفت بندرعباس در یازدهمین دوره جایزه مدیریت سبز ایران که از سوی انجمن مدیریت سبز ایران برگزار می شود، از آنجایی که مجموعه فعالیتهای انجام گرفته در بخش مدیریت انرژی و نتایج حاصله نیز به تشخیص ارزیابان جایزه، از قابلیت ارائه در فرآیند مستقل مدیریت انرژی برخوردار بود، با هماهنگی صورت گرفته با انجمن مدیریت سبز ایران مقدمات حضور پالایشگاه در فرآیند مورد اشاره فراهم گردید.

مهندس نامور افزود: بر این اساس، پس از تهیه اظهارنامه و پیش بینی تمهیدات لازم، مرحله بازدید و ارزیابی میدانی شرکت پالایش نفت بندرعباس بصورت فشرده در تاریخ 29 آذر ماه از سوی تیم دو نفره ارزیابی انجمن سبز ایران، به انجام رسید.

 وی تصریح کرد: نتایج گزارش مقدماتی ارزیابی شامل ارائه مهمترین نقاط قوت و فرصتهای بهبود پالایشگاه در جلسه پایانی ارائه گردید و مقرر شده است نتایج نهایی ارزیابی موردنظر نیز اواخر دی ماه سالجاری در همایش نهایی انجمن مدیریت سبز ایران در تهران، اعلام شود.

بر اساس این گزارش شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان نخستین شرکت پالایشی کشور دارای گواهینامه iso 50001 انرژی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز