فرماندار بندرعباس:

همه ما باید مشکلات مسکن مهر را دنبال کنیم

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۲۸:۲۸
کد خبر: ۴۹۸۵۶۷
همه ما باید مشکلات مسکن مهر را دنبال کنیم
جلسه کارگروه مسکن شهرستان با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، جلسه کارگروه مسکن شهرستان با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه کارگروه مسکن این شهرستان ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل کارگروه اظهار کرد: هدف از تشکیل جلسات کارگروه مسکن در این شهرستان بررسی میزان پیشرفت و رفع مشکلات مسکن مهر می باشد.

وی در ادامه با تاکید، برطرف کردن هرچه سریعتر موانع و مشکلات مسکن مهر و تسریع در روند اجرایی گفت: این کار گروه تا رفع مشکل همه تعاونیها  بصورت جدی موضوعات مطروحه را پیگیری خواهد نمود.

پویافر افزود: ایجاد زیرساخت‌های برق ، آب و گاز از مواردی است که باید همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، توسط ادارات مربوطه شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: عوامل و دست اندرکاران اجرای پروژه مهر از جمله مسئولین، پیمانکاران و کلیه عوامل تاثیرگذار از ابتدا تا کنون جهت رفع پروژه های مشکل دار و تحویل آنها به مالکین تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرند.

احمد پویافر اضافه کرد: به هر دلیلی اگر این پروژه ها بیشتر از این طول بکشد متضرر واقعی مردم خواهند بود. آن هم مردمی که از ضعیف ترین اقشار جامعه بوده و مستحق کمک ما هستند.

فرماندار بندرعباس در پایان عنوان کرد: همه ما باید مشکلات مسکن مهر را دنبال  کنیم تا پروژه های باقی مانده هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب برسد و مردم واحدهای خودشان را تحویل گرفته و وضعیت آنها سروسامان بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز