مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس:

سومین پارک بانوان در دهه فجر به بهره برداری می رسد

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۳۶:۳۲
کد خبر: ۴۹۹۱۰۷
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت:سومین پارک بانوان در بندرعباس در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛  مصطفی خادم با بیان این مطالب افزود: سومین پارک بانوان بندرعباس در منطقه یک شهرداری و در پارک جنگلی در حال ساخت می باشد که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

خادم به نگهداری فضای سبز اشاره کرد و اظهارداشت: شهر بندرعباس بدلیل داشتن شرایط آب و هوایی خاص، هزینه های نگهداری از فضای سبز در آن بسیار بالاتر از دیگر شهرهای کشور است.

وی اضافه کرد: سالیانه در شهر بندرعباس ۲۲۰میلیارد ریال برای نگهداری از فضای سبز هزینه می شود و نیاز است شهروندان نیز مشارکت بیشتری در نگهداری از این فضاها داشته و از تخریب آن خودداری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش سازمان پارکها و فضای سبز این است که با مشارکت شهروندان فضای سبز مناسب تری ایجاد نماید و هر جایی که شهروندان نسبت به ایجاد فضای سبز اقدام نموده اند به خاطر حس تعلقی که به آن داشته اند نتایج بهتری حاصل شده است.

خادم تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در محلات زیادی از شهر بندرعباس که اعلام آمادگی کرده اند طرح مشارکتی فضای سبز اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس یادآور شد: یکی از پروژه هایی که با همکاری شهرداری منطقه دو در حال اجراست، احداث باغ گلهاست که در پارک دباغیان با هزینه ای بالغ بر بیست میلیارد ریال در حال ساخت می باشد و امیدواریم در دهه فجر بتوانیم آنرا به بهره برداری برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز