مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس خبرداد :

۱۰۷ فرهنگی و دانش آموزپژوهشگر ناحیه دو تجلیل شدند

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۸:۲۶
کد خبر: ۴۹۹۵۸۲
۱۰۷ فرهنگی و دانش آموزپژوهشگر ناحیه دو تجلیل شدند
با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از 107فرهنگی وپژوهشگر این مدیریت تجلیل شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،با حضور  معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان،معاون پژوهش وفناوری دانشگاه هرمزگان،مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو از 107فرهنگی ودانش آموز پژوهشگر تجلیل شد.

سید هادی حسینی هدف از برگزاری این همایش تقویت روحیه پژوهش وبالابردن سطح کیفی وکمی پژوهش وتحقیق در مدارس دانست و افزود: در تعالیم روح بخش اسلام و در احادیث داریم هر کس امروزش همانند دیروز باشد زیانکار و از رحمت خداوند دور است و باید هر روز پیشرفت جدیدی داشته باشیم و این امر در سایه پژوهش حاصل می شود.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو در ادامه تاکید کرد:به منظورایجاد زمینه هایی بـرای دانش آموزان وفرهنگیان عـلاقمند ومستعدی که با روحیه تحقیق وپژوهش در تعمیق و گسترش آموخته های خود اهتمام دارند اقدام به راه اندازی پژوهشسرای دانش آموزی نموده ایم که توانسته کمک خوبی برای پژوهشگران دانش آموز نماید.

حسینی از شرکت فعال دانش آموزان وفرهنگیان این مدیریت در نمایشگاه هفته پژوهش تقدیر وگفت:با توجه به تقویت روحیه پژوهشگری در آموزش وپرورش امسال ما شاهد کسب رتبه های خوبی در سطح استان وکشور بودیم که نوید بخش آینده روشنی برای دانش آموزان وپژوهشگران فرهنگی می باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت:امروزه بار مسئولیت سنگین گسترش فرهنگ پژوهش در سطح جامعه بر دوش معلمان است . بنابراین باید ابتدا  فرهنگ پژوهش در میان آن ها به اندازه کافی گسترش یافته و همه گیرشود،تا آنها بتوانند دانش آموزان که آینده سازان این جامعه هستند و کشور در آینده نیازمند پژوهش وتحقیق است تربیت نمایند.

گفتنی است پژوهشگران ضمن ارائه مقالات خود ،از 7جلد کتاب تالیفی همکاران رونمایی شد و از 107فرهنگی ودانش آموز پژوهشگر تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز