۵۲ هفته مجسمه سازی در ساحل جنوبی قشم/مجسمه های شنی تلفیقی از شادی و هنر

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۷:۵۴:۳۶
کد خبر: ۵۰۰۰۷۵
۵۲ هفته مجسمه سازی در ساحل جنوبی قشم/مجسمه های شنی تلفیقی از شادی و هنر
مدیر فرهنگی، آموزشی و هنری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه ساخت مجسمه های شنی در ساحل جنوبی جزیره به عنوان تلفیقی از شادی و هنر نام برد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، علیرضا کمساری روز پنجشنبه گفت: کارگاه ساخت مجسمه های شنی در دو دوره شش ماهه در ساحل جنوبی شهر قشم با هدف شناسایی استعدادهای هنری در این منطقه برگزار می شود.

وی از غنی سازی اوغات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد فضای تعامل و گفت وگو در زمینه ساخت مجسمه های شنی، تبادل تجربیات و توسعه این هنر به عنوان دیگر اهداف برگزاری این کارگاه هنری نام برد.
مدیر فرهنگی، آموزشی و هنری سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه همه رده های سنی می توانند در این کارگاه هنری شرکت کنند، ادامه داد: نخستین کارگاه ساخت مجسمه های شنی و طراحی روی ماسه ها جمعه هر هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به طور رایگان در ساحل جنوبی شهر قشم مقابل شهرک آفتاب برگزار می شود.
او بیان کرد: اساتیدی از جزیره قشم بر نحوه فعالیت مجسمه سازان نظارت خواهند کرد و هر سه ماه یک بار با برگزاری مسابقه بین شرکت کنندگان، از برترین ها با اهدای جوایز تجلیل خواهد شد.
کمساری گفت: در ادامه برگزاری کارگاه، از علاقمندان این هنر از دیگر نقاط کشور به ویژه استان های ساحلی هم برای شرکت در مسابقات مجسمه سازی در ساحل قشم دعوت خواهد شد.
او بادآور شد: مرحله اول این کارگاه به مدت شش ماه در سطح آماتور و در مرحله دوم هم علاقمندان در سطح حرفه ای با هم رقابت خواهند کرد.
بنا به این کزارش، نخستین مرحله کارگاه ساخت مجسمه های شنی از فردا دهم دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در ساحل جنوبی شهر قشم مقابل شهرک آفتاب آغاز می شود و جمعه هر هفته و به مدت یک سال این کارگاه در محل یاد شده ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز