در راستای هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی:

از ۵۶ سواد آموز و آموزش دهنده آموزش وپرورش ناحیه دو تجلیل شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۱:۴۱
کد خبر: ۵۰۰۹۴۵
از ۵۶ سواد آموز و آموزش دهنده آموزش وپرورش ناحیه دو تجلیل شد
با حضور معاونت سواد آموزی آموزش وپرورش هرمزگان از 56 سواد آموز و آموزش دهنده به مناسبت هفتم دی ماه ،سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،با حضور معاونت سواد آموزی آموزش وپرورش هرمزگان،مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس،شیخ پردل از معتمدین وخیرین مدرسه ساز در روستای سورو همایش تجلیل از آموزش دهنده ها و سواد آموزان به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهاد سواد آموزی با حضور باشکوه مردم این روستا با برنامه های متنوع برگزار شد.

سید هادی حسینی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت این ایام و تشکر از حمایت های معاونت سواد آموزی آموزش وپرورش استان وتجلیل از زحمات آموزش دهنده ها که در راه ریشه کنی بیسوادی تلاش می نمایند گفت:اگر جامعه ای بخواهد الگو و نمونه باشد ، بایستی در حوزه سوادآموزی جایگاهش بهتر شود و بتواند این معضل را برطرف کند و با مجموعه ظرفیت ها و قابلیت هایی که در این زمینه داریم با برنامه ریزی صحیح شاهد ریشه کنی بیسوادی در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس باشیم.

وی افزود: در سال جاری 23کلاس دوره انتقال با جمعیت 250نفر ،7کلاس دوره تحکیم با جمعیت سواد آموزی 87 نفر و 313 سواد آموز با تدریس 84آموزش دهنده در این مدیریت مشغول این امر مهم می باشند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس از فعالیت مرکز یادگیری سواد آموزی ناحیه دو بندرعباس خبر داد و گفت: این مرکز در راستای مشاوره به خانواده ها و آموزش مهارت های زندگی وشغلی در محرومترین منطقه شهر بندرعباس افتتاح شده که امیدواریم همشهریان بتوانند از ظرفیت این مرکز بهره مند شوند.

حسینی خاطرنشان کرد:حضور باشکوه اقشار مختلف مردم وهمکاری خوب شورای این روستا در این همایش مسئولیت ما را سنگین تر کرد وامیدواریم بتوانیم در راستای تعلیم وتربیت دانش آموزان گامهای بهتری برداریم .

تجلیل از برگزیده گان سواد آموزی،برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری ،شعر خوانی و اجرای سرود و جشنواره خیریه غذایی از دیگر برنامه های این همایش بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز