فرماندار بندرعباس:

دستگا ههای متولی جهت سکونت مردم در شهرک پیامبراعظم و رفع مشکلات آنها بکوشند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۰۲۱۳۳
دستگا ههای متولی جهت سکونت مردم در شهرک پیامبراعظم و رفع مشکلات آنها بکوشند.
احمد پویافر فرماندار به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از شهرک پیامبراعظم بازدید بعمل آوردند و از نزدیک مشکلات و موانع این شهرک را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد پویافر فرماندار به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از شهرک پیامبراعظم بازدید بعمل آوردند و از نزدیک مشکلات و موانع این شهرک را مورد بررسی قرار دادند.

فرماندار بندرعباس پس از بازدید آخرین وضعیت شهرک پیامبر اعظم و دیدار با تعدادی از ساکنین این شهرک درخصوص مشکلات موجود درشهرک گفت :همه ادارات متولی به ویژه راه و شهرسازی باید از ظرفیت های خود برای تحقق این مهم استفاده کنند زیرا که مسکن مهر مربوط به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است و باید خدمات به این مناطق در حوزه  امنیت ، آب ، برق ، تلفن ، آموزش ، درمان و... به نحو مناسب ارائه شود.

نماینده عالی دولت در ادامه افزود: ایجاد فضای سبز، ، زیر سازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی، پیاده روسازی، سیستم روشنایی معابر، فضای آموزشی مناسب مواردی هستند که باید انجام گیرد.

فرماندار شهرستان بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: دستگاههای ذیربط در مسکن مهر مکلف هستند نسبت به تسریع در رفع مسائل و مشکلات مسکن مهر در سطح شهرستان کوشا باشند.

احمد پویافر در پایان اظهار داشت: تعاونی‌ها و شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد در ساخت مسکن مهر و دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی شهرستان تمام سعی و تلاش خود را جهت اتمام هرچه سریعتر پروژه های نیمه تمام و  سایر موارد باقی مانده  بکار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز