در نشست شورای روابط عمومی های هرمزگان با صنایع غرب بندرعباس مطرح شد؛

لزوم تقویت همکاری ها بین روابط عمومی های استان هرمزگان

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۳:۳۸
کد خبر: ۵۰۳۳۶۷
لزوم تقویت همکاری ها بین روابط عمومی های استان هرمزگان
معاون روابط عمومی دفتر استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تقویت همکاری ها بین روابط عمومی های استان هرمزگان، گفت: روابط عمومی ها به ویژه روابط عمومی های صنایع غرب بندرعباس می توانند با حفظ و تقویت ارتباطات بین خود در رفع موانع و مشکلات منطقه نقش بسزایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شیرزاد عزتی در نشست مشترک مدیران و روسای روابط عمومی های صنایع غرب بندرعباس با شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان که به میزبانی پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار شد، افزود: تعامل و همکاری و هماهنگی بین روابط عمومی ها به ویژه در انتقال مشکلات به مدیران استان و ایجاد راهکار برای رفع آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: رفع برخی مشکلات خارج از توان این جلسه است اما این امکان وجود دارد که با پیگیری استانداری نشست هایی با مسئولان استانی مربوطه و روسای روابط عمومی های صنایع تشکیل و مشکلات بیان شود.

معاون روابط عمومی دفتر استاندار هرمزگان تصریح کرد: با همکاری صنایع و به منظور افزایش آگاهی از ظرفیتهای منطقه به زودی امکان بازدید گروههای مختلف جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان واساتید دانشگاهها و انجمن های مردمی از منطقه فراهم می شود.

بر اساس این گزارش تشکیل کمیته های تخصصی ، بازنگری و تصمیم گیری در رابطه با اساسنامه و دستورالعمل های این نشست، آشنایی با ظرفیتهای شرکتهای واقع در غرب بندرعباس و استفاده شرکت های منطقه از دستاوردها و تجربیات یکدیگر و بیان مشکلات موجود در منطقه از محورهای این نشست بود.

ترافیک و نبود فضای سبز مناسب و عدم زیبا سازی مسیر منتهی به صنایع غرب ، مشکل آب و برق، کمرنگ بودن رسانه ها در منطقه برای بیان مشکلات صنایع در سطح ملی از جمله مشکلات بیان شده در این نشست بود.

نمایندگان شرکت های فولادسازی مشکل تامین مواد اولیه و صادرات آنها و بیان نشدن این مشکلات به شکلی صحیح در رسانه ها را از مهمترین مشکلات این صنایع بیان کردند.

در پایان این نشست روسای روابط عمومی های صنایع غرب و شورای هماهنگی استان از واحد های عملیاتی پالایشگاه نفت بندرعباس بازدید کردند و با ظرفیتهای تولیدی آن آشنا شدند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز