با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد برگزاری نشست شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در هرمزگان

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۵:۵۹
کد خبر: ۵۰۳۵۱۸
با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد برگزاری نشست شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در هرمزگان
با حضور مهندس لطفی معاون دفتر مدیریت عملکرد و اعضای گروه بازرسی وزارت متبوع، دهمین نشست شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان هرمزگان بمنظور جمع بندی بازرسی عملکرد دستگاههای زیر مجموعه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نشست مهندس لطفی بر کمک به ارتقاء کیفیت عملکرد، بهره وری و خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
وی با بیان اینکه افکار عمومی نسبت به حقوق شهروندی حساس می باشد،افزود: در جهت انجام وظایف و رضایت مردم از طریق هماهنگی و هم افزایی دستگاههای زیرمجموعه باید تلاش کرد.
وی بیان داشت: تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ارزیابی نقاط قوت و نواقص و کمک در جهت رفع کا ستی ها و برقراری تعامل و هم افزایی بیشتر و همچنین انتقال تجارب موفق کاری و رفع مشکلات احتمالی به استان ها سفر می کند.
مهندس لطفی اظهارداشت: دستگاههای زیرمجموعه اقدامات خوبی در راستای اهداف وزارت متبوع انجام می دهند که باید مستندسازی شود. 
وی در ادامه بر آموزش کارکنان تاکید کرد.
در این نشست مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در 9 ماهه امسال گفت: تاکنون نه جلسه با 88 مصوبه برگزار شده است که 78 درصد از این مصوبات اجرایی و مابقی نیز در دست اجرا است.
مهندس سلیمی، تهیه نشریه الکترونیکی توسط شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه، تهیه کتاب آمارنامه، برنامه ریزی جهت برنامه های مناسبتی مختلف، دیدار با مقامات استانی و برگزاری جشن مشترک هفته وحدت را از جمله برنامه های مشترک اعضای شورای هماهنگی در سال جاری ذکر کرد.
اعضای تیم ارزیابی عملکرد نیز از مدیرکل تعاون و کار و مدیران دستگاههای زیرمجموعه استان به منظور همکاری در روند بازرسی های بعمل آمده در راستای بررسی عملکرد در زمینه شاخص های عملکردی و مقایسه با برنامه های عملیاتی ابلاغی و  از پیش تعیین شده و نیز فعالیت های انجام شده تقدیر و تشکر کردند.
در پایان مدیران هر یک از ادارات زیرمجموعه وزارت متبوع، به بیان نقطه نظرات و مطالبی پیرامون حوزه فعالیت خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز